Gunnar Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hvis du bare har en 32mm _smal_ fastnøkkel eller en stor skiftenøkkel og kommer til nedenfra, så går det på 3 minutter. Husk bare at viskosen er linksgjenget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er klar over det med nøkkelen, men har ikke en sånn enda desverre, men Biltema er innen rekkevidde, så jeg får vel kjøpe en 32mm der og modifisere tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 De har en 32mm til 49,90 på Biltema, den passer _ikke_, så den må du i så fall som du sier modifisere litt, men de har en som passer. Det er en av de to med 10 års garanti. Enten den til 89,90 eller til 139,-. Selv kjørte jeg innom et verksted og lånte fastnøkkel. Den var også for tykk, men det var mye bedre plass nedenfra, så jeg klarte det på den måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå