Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
svi heller litt gummi enn å kjøre så styggfort! :wink:

kan bli fratatt lappen for det også :wink: kjenner en som gjorde det, men det er vel bedre det enn å kjøre ned noen i 150 :wink:

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har "bevis" på at jeg har kjørt i 113 i 80-sone. Har nok kjørt fortere enn det og, men i 50 og 60-soner holder jeg som regel "fartsgrensen" på 10 over...

Skrevet
svi heller litt gummi enn å kjøre så styggfort! :wink:

Lol... kom akkurat på dette:

"HØYANGER:

Ein mann i byrjinga av 20-åra fekk førarkortet kversett etter ein såkalla burnout i Høyanger måndag kveld.

Ein politipatrulje tok mannen på fersken då han tok burnout på den stilleståande BMW-en sin i sentrum i halv-ti-tida om kvelden.

Resultatet vart svidd gummi, røyk og tap av førarkortet som følgje av uaktsom køyring.

Av: Vidar Gudvangen i Firda"

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å kjøre i 160 midt på natten når det kryr av elg å rådyr,men hvis man vil dø ung så er det best å gjøre det når man er utpå veiene alene.

Skrevet
greit nokk at dere synes det er idiotisk elns. men si heller dumt gjort elns da?? synes nå jeg.. om hvor mange av dere "jeg kjører ikke fort" kan med hånden på hjertet si at dere ALDRI har bikket 150++ i en 50-80 sone?

Jeg lurte litt på min egen kjøring etter tråden her, om jeg var en værsting, siden jeg kjører bmw, på bane osv..

så jeg lastet ut filene fra gps'en min.

jeg tok bare fra april og til nå, slettet noen filer når noen hadde lånt gps'en (for å si det sånn, Gaute bør dra ut minnekortet når han låner den:-)

Så her er min og hun jeg deler postkasse med sin kjøring ett representativt utvalg av siste halve år. (det var en periode det ikke var gps i bilen).

allt.jpg

All kjøring siden mai

rogaland.jpg

i distriktet

speed.jpg

kurve over fart

track.jpg

Skrevet
for å si det sånn, Gaute bør dra ut minnekortet når han låner den:-)
Jeg pleier jo faktisk å slette loggfilene etter meg, men har tydeligvis glemt det en gang. Vet jo hva du tenker på også..... :?
  • 3 weeks later...
Skrevet

Det er helt forferdelig,

att folk klager så forferdelig da en person står frem med å ha kjørt fort.

En av mine beste kamerater har fartsrekord i norge målt av UP, 236 KMT i 70 sone, så han burde vel tas livet av?

Skrevet

Er det andre her enn meg som har tenkt tanken om at det kunne vært andre fartsgrenser på kveldene?

f.eks i nærheten av en skole: 30/50 på dagtid, og kanskje 60/80 etter kl 20.00 på kvelden??

Vet at dette høres litt "rart" ut, og hadde sikkert blitt like vanskelig i praksis som kommunismen..MEN..

Anyone?

Fullt muleg, har sånt i Lærdal pga. ein skule trur eg. Skilt med lysande tal, er vel 50 midt på dagen eller noko sånt, og 80 ellers (viss eg hugsar rett).

Skrevet

Skjønner ikke folk at det å kjøre på bane 4 ganger i året ikke er nok for alle?Og hva koster det å kjøre på bane kontra det å kjøre fort på veien(hvis man ikke får bøter).

Skrevet

kan si meg godt enig i at 160 i 50 sone er idioti, og at jeg aldri har gjort det.. 60 og neddover er hellig... uansett tidspunkt på døgnet..

blir rett og slett provosert over at folk (vis jeg kan kalle dem det)

kan finne på og være så uansvarlig..

men skjønner ikke helt, du sier at du kappkjører på ei strekke der ingen bor eller ferdes på natterstid, stemmer ikke det?

men kan du da forklare hvordan noen har sett deg, slik at de kan anmelde deg, med tanke på at det er ingen i område...

trur du er litt ute og kjører, og burde hankes inn igjen..

(gjerne av onkel politi)

håper ikke jeg møter deg i traffiken :!:

Skrevet

Ser nesten ut som om det er flere her som må lære "the hard way".

Enten ved å miste noen man er glad i, drepe noen, eller skade seg selv.

Selvfølgelig skal man miste lappen når man kjører i langt over hundre i 50 og 60 sone. :stupid:

Jeg ønsker ingen her i verden noe vondt...

MEN SteffenK og flere ville bare hatt GODT av å miste lappen i noen måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...