KennyZM Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 http://www.germancarfans.com/tuners.cfm/tunerid/7051010.001 Hva tror vi om denne???? synes den var rå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rå, men likte ikke pottene eller det midterste hullet nede i fronten, mye rar netting. SKu ikke ha vært netting, eller svart netting syns jeg. Fett med karbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Var ikke helt fan av enderørene, men AC schnitzer kan styling, men absolutt ikke det peneste jeg har sett fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Enig at enderørene er litt merkelig, men bilen er absolutt RÅ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fantastisk rå bil, enderør litt bobob.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Den frontspoileren var absolut ikke pen...de vertikale linjene i grillen passer etter min mening dårlig sammen med rutenettet i spoileren. Den minner faktisk litt om den på en Peugeot 407... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Så denne bilen i reallife på IAA i frankfurt. Enda råere i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edgaj Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Drømmeobjekt;) Stygge enderør einaste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 enderørene var ikke no særlig nei..men men..ellers helt råå bil syns både acs og hartge og hamann har kommet med litt "rar" styling i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tror jeg syns den var rå.. Er så ny att jeg ikke har noe forhold til det karoseriet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 sinnsykt rå bil men litt muffens grill i frontspoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå