Ettertenning Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Klart det er farlig er umulig og oppheve natur lovene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Klart det er farlig er umulig og oppheve natur lovene Helt enig. Du blir nok fort overrasket hvis du stoler blindt på all elektronikken som skal hjelpe deg. Fungerer fint ved normal kjøring, men provoserer du vil du til slutt havne "i skogen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er vel ikKe no farlig det med all den anti'en som er i den bilen der. anti-spinn anti-sladd anti-gøy ++ møkkateknologi Alt slikt kan jo slås av. Det er det som er så fint med BMW. I mange MB er man derimot påtvunget å kjøre med de greiene der på. Tviler sterkt på at han kjørte med noe DSC der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Har ikke sett filmen, men vil bare opplyse om at jeg synes DSC er et fantastisk konsept. Det at man går på skogen om man provoserer er fullstendig meningsløst å si... Jeg oppfordrer alle til å VIRKELIG prøve ut systemet og se hva det er godt for. Jeg skrur det selvfølgelig når jeg er på banen, men i det daglige er DSC virkelig en beskyttende hånd som jeg mener skulle vært standard i alle nye biler. Og i Norge skulle det absolutt vært standard. Selvfølgelig må det være mulig å slå det av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Litt teit å kjøre slikt på ett tidpunkt hvor det er mange andre biler ute og triller... Hele opplegget virker litt jalla synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Alt slikt kan jo slås av. Det er det som er så fint med BMW. I mange MB er man derimot påtvunget å kjøre med de greiene der på.Tviler sterkt på at han kjørte med noe DSC der... både bmw og mb har biler som dette er påtvunget. har akt en 325 med smg kasse (eller hva det heter) 99 modell.. den var antisladd påtvunget i.. ikke sett dette i mb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Får ikke lasta ned jeg, i alle fall. Hvilken klient bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 x her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 både bmw og mb har biler som dette er påtvunget. har akt en 325 med smg kasse (eller hva det heter) 99 modell.. den var antisladd påtvunget i.. ikke sett dette i mb Er du sikker på at det ikke var en ASC-knapp du kunne slå av i den bilen der? Det SKAL kunne slås av i alle BMW.. også i følge bmw.no. Poenget er at man skal kunne slå den av for å kunne gynge seg fri om man sitter fast. Og uansett, SMG-kasse i '99 325i? Var det mulig å få? Får ikke lasta ned jeg, i alle fall. Hvilken klient bruker dere? BitSpirit. Veldig fin klient.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Alt slikt kan jo slås av. Det er det som er så fint med BMW. I mange MB er man derimot påtvunget å kjøre med de greiene der på.Tviler sterkt på at han kjørte med noe DSC der... både bmw og mb har biler som dette er påtvunget. har akt en 325 med smg kasse (eller hva det heter) 99 modell.. den var antisladd påtvunget i.. ikke sett dette i mb Det finnes INGEN BMWer som dette ikke går an å slå av i. Det som derimot finnes i dy nyere bilene er et system som man kan slå av i to stiller... Helt av eller delvis av. Er du sikker på at du fant knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmo Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe antispinn eller ikke, i den farta der hjelper vell det fint lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 JEG HATER xER!!!!! Får faen ikke de til å funke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Kan være fordi tråden er fra oktober... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 kan jo ha litt med saken å gjøre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Alt slikt kan jo slås av. Det er det som er så fint med BMW. I mange MB er man derimot påtvunget å kjøre med de greiene der på.Tviler sterkt på at han kjørte med noe DSC der... både bmw og mb har biler som dette er påtvunget. har akt en 325 med smg kasse (eller hva det heter) 99 modell.. den var antisladd påtvunget i.. ikke sett dette i mb Det finnes INGEN BMWer som dette ikke går an å slå av i. Det som derimot finnes i dy nyere bilene er et system som man kan slå av i to stiller... Helt av eller delvis av. Er du sikker på at du fant knappen? Ja, på nyere BMW'er er det sånn at hvis man trykker på knappen slår man av antispinn, holder man det inni i ca. 5 sekunder slår antiskrens seg av også. Har testa dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå