///M Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Politimannen: Førerkortet, takk! Kvinnen: Beklager, men det har jeg ikke. Ble tatt for fyllekjøring for en stund siden. Politimannen: Hva? Har du vognkort, da? Kvinnen: Nei, beklager. Dette er ikke min bil, jeg har stjålet den. Politimannen: Hva??? Kvinnen: Nei, forresten. Tror kanskje jeg så et vognkort da jeg la pistolen min i hanskerommet. Politimannen: Ligger det en pistol i hanskerommet??? Kvinnen: Ja, jeg brukte den da jeg skjøt eieren av bilen. Hun ligger forresten i bagasjerommet. Politimannen: Ligger det et lik i bagasjerommet? Kvinnen: Eh, ja... Politimannen trekker seg vantro tilbake og tilkaller forsterkninger. Bevæpnet politi ankommer og omringer bilen. Operativ uteleder sjekker at kvinnen ikke er bevæpnet - så nærmer han seg bilen. Politisjefen: Kan jeg få se førerkortet ditt? Kvinnen: Ja, så klart. Her er det! Politisjefen: Har du stjålet denne bilen? Kvinnen: Stjålet den? Nei, absolutt ikke. Her er vognkortet! Politisjefen: Kan du åpne hanskerommet? Jeg hører at det ligger en pistol der. Kvinnen: En pistol? Nei, absolutt ikke, bare se selv! Politisjefen: Hva med bagasjerommet ditt, er det et lik der? Kvinnen: Et lik? Nei, i alle dager - det er det ikke! Politisjefen: Dette skjønner jeg ingenting av. Jeg har fått beskjed om at du manglet sertifikat, hadde stjålet bilen, hadde en pistol i hanskerommet - og et lik i bagasjerommet. Kvinnen: Hva? Den politimannen må jo være splitter pine gal. Han påstår vel ikke at jeg har kjørt for fort også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 neeeeeeeeeeeeeei! that one dident i see coming... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 HAhahahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fin måte å snakk seg ut av en fartsbot på \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hahhah, den skal jeg prøve neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Her tenkte jeg: Å nei ikke samme gamle... men der tok den en ny vri ja Spørs om jeg tør prøve det i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hahaha...så er den også oversatt til dansk og sendt rundt til kollegaer og bekjente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 HEhe... hørt den før, men like bra vær gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Haha! Den var ny for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hadde jeg vert Politi, så hadde jeg latt damen kjøre videre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 konge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hehe! Hun hadde skjønt d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå