BimmerKing Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg skal nå hoppe i dusjen, komme meg i bilen, for så å kjøre til biltilsynet for oppkjøring på minibuss. Fytti katta som jeg gruer meg Satser på at det går bra da selvføgelig. Hehe... Måtte bare få det ut, for sjelefredens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 o det skal gå så bra så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Lykke til!!!! Skal krysse fingrene for deg Det går så bra det vettu, bare skriv igjen her når lappen er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Lykke til...husk bløt/myk kjøring og pass på dødvinklene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Lykke til! det går bra skal krysse fingran og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Lykke til.... Husker tiden fra lett motorsykkel og bil.... Når du har begynt å kjøre glemmer man alt (om å grue seg) og er fort ferdi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvordan gikk det? OT: Har personbiler vikeplikt for minibusser (feks drosjer) som svinger ut fra bussholdeplasser (hvor de har tatt på eller sluppet av passasjerer) i tettbebygd strøk (50km/t) eller gjelder dette kun hvis kjøretøyet går i rute. Ble det muligens litt vanskelig forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 peronsonbiler har vikeplikt for busser som er i rute, men dette gjelder kun i 60kmt eller under. og de må gi tegn før de svinger seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ok da rotet jeg litt med 50 kontra 60, men konklusjonen er altså at maxitaxier ikke kan påberope seg den retten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Spørsmålet er jo om vi med en liten BMW tør å ta sjansen på om bussen er i rutetrafikk eller ikke...en god regel er vel å stanse for alle busser som kommer ut fra en busslomme - i 60-sone eller lavere. Edit. Maxitaxi er taxi. Minibuss er buss. De kan også gå i rute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Enig, men så lenge du ser det er en drosje så burde vel saken være grei. (jeg har det ikke så travelt, men liker å vite hva som er rett og galt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvordan gikk det? Det gikk bra..... Lykke til!!!! Skal krysse fingrene for deg Det går så bra det vettu, bare skriv igjen her når lappen er i boks Dette gikk bra, det er nok din fortjeneste..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Grattis, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå