j0lle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det jeg syntes er imponerende er at fyren i det hele tatt har tatt seg bryderiet med å lage disse elendige bilene.. Og at han i det hele tatt tørr å legg ut noe som er så utrolig dårlig laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hehe, teite folk, men må innrømme at noe av det er uhyre morsomt, har ikke sett/lest alt enda, det gidder jeg rett og slett ikke, er ikke første gode ps tråden fra det forumet der Husker den rompetråden, syyykt fett! Skal vi se om vi finnern a... Der ja http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... ght=subaru http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ge=1&pp=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Den beste på de første sidene av "rumpe"tråden (gadd ikke veldig mange sider): Bildene av den kinesiske gutten på bilforumet var geniale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 hahahah sinnsykt bra det bilde av Clinton hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hehe..mye bra ja.. Her er noen av PSene: Mange dårlige, men noen er jo rett og slett hysterisk bra.. Hun dama der er jo fra en annen sånn tråd også..The Enzodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Haha. Helt ufattelig bra. Enzo-mannen og mosh girl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Mange syke folk rundt om i verden Helt ufattelig hva mans skal henge seg opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg lo mest av at det faktisk finnes ett forum for Subaru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Vel de aller fleste Subaru kan nok være ganske så ordinære, men jeg hadde nok ikke sagt nei takk til en sprek Impreza. Coupé-utgaven P1 fra sent 90-tall er meget pen, og WRX STi er jo et gromt kjøretøy. Med litt Prodrive-snacks i tillegg så blir det riktig moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Herregud! Holdt på å le meg ihjel en halvtime her nå. Så sykt bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Syns litt synd på han karn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå