Gå til innhold

anlegg i e34


Nino
 Share

Anbefalte innlegg

ja, nå har jeg da endelig fått begynt på mitt "store" prosjekt.

anlegg i e34'n..

idag har jeg fått tak i alle mål og slikt som trengs til basselementene jeg skal bruke (phoenix gold Xenon 12"). så jeg har fått regnet ut litt volum og slik ca lagt en tegning.

jeg setter stor pris på både ris og ros.

(beklager att jeg ikke bytter motor og setter på en superduperturbo, jeg fant ut av att bilen går greit i fra A til B som den er)

så prosjektet mitt går da heller ut på å bygge ett anlegg.. som både ser greit ut, og låter helt greit..

bilder kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her begynt å forme det så vidt baki her da.. slik ca som jeg har tenkt meg. hver kasse er på 45liter.. i det feltet som da blir synlig i fra kupeen. så er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre..

enten ett speil inni der. eller felle ned ett emblem i plexiglass..

BMW

Phoenix Gold

Dreamtm.no

and so on

hjelp?

Photo457.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 19mm mdf. du ser det på bildet så vidt der er.. er tre deler. 1 diger del og to små "vinger" ute på sidene.

har du bilder av bygget ditt kenneth? hadde vært morsomt å sett andre løsninger

EDIT: hele bunnen er også løftet 2cm for å få kabler og slikt under der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind:

hehe.. du har ett godt poeng der.. tror nok vi må vurdere ett lite motorprosjekt til neste vinter. hehe.. har en 2.5l motor ståendes som jeg vurderer å legge litt penger i da.. ( ikke turbo, men masse "suge" hester)

så vi får se.. hehe.. men takk for tankevekkeren:D

Jeg har også gjort det så opptimalt lite for ikke å miste kapasiteten på bagasjerommet :)

er det ikke det man har andre drittbiler til da? så man slipper å pakke ned bayern i masse bagger og barnevogner? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort det så opptimalt lite for ikke å miste kapasiteten på bagasjerommet :)

er det ikke det man har andre drittbiler til da? så man slipper å pakke ned bayern i masse bagger og barnevogner? hehe

hehe den andre DRITT BILERN er en peaugot 205 så der er det ikke plass til en dritt en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som heftige saker teck :D

På det første bildet ditt så ser jeg at du skal lage en slags "kanal". Skal dette være for å hjelpe å føre bassen inn i bilen?

Jeg holder selv på å lage meg en kasse til de 2 12" jeg har liggende, til å ha i E30'n, og der er det jo også sånn skiposeluke.

Jonte her på forumet laget noe lignende til E36 cab'n sin, bilde:

Bilde_005.jpg

Tror du denne løsningen ville være god i E30'n også ? Det strider egentlig imot alt jeg har lest da men..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...