Amzoch Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hei.. Nu virker ikke kupevifta / varmevirfta.. kommer ikke luft opp..og den e helt stille.. Hva heter den på tysk.. så man kan prøve å bytte sikkring.. Eventuelt noen som vet kordan nr sikkring det er. Alle ser nu hel ut..men ska prøve å bytte Jeg har restarta klima`an,, tok av batteriet i 16 min+++ , Uten att det gjorde noe virking. Andre tips man kan skjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hei.. Nu virker ikke kupevifta / varmevirfta.. kommer ikke luft opp..og den e helt stille.. Hva heter den på tysk.. så man kan prøve å bytte sikkring.. Eventuelt noen som vet kordan nr sikkring det er. Alle ser nu hel ut..men ska prøve å bytte Jeg har restarta klima`an,, tok av batteriet i 16 min+++ , Uten att det gjorde noe virking. Andre tips man kan skjekke? Kanskje dette er en mulighet ? http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ja muligheten kan jo være der.. men kordan finn man ut om det er den som er øderlagt tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 ja muligheten kan jo være der.. men kordan finn man ut om det er den som er øderlagt tru Først ser du om sikringen er gåen...evt. deretter bytter du motstanden...alternativt konsulterer du BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 mhm men er det noen symtomer som viser att denne e gåen.. hos brodern va den gåend i en Golf.. da va det att den funket kun i trinn 4 , 1-2-3 funket ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Klassisk E39 problem det der. Måtte bytte på min forrige E39. Symptomene var akkurat som dine, og det var bare å bytte. Som sagt tidligere her så sjekker du først sikringene, så bytter du viftemotstanden. Evt konsulterer Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jah men mine symtomer er ingenting:D den er stein død... vifta allså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 jah men mine symtomer er ingenting:D den er stein død... vifta allså Var nettopp det vifta mi ble også... Tok kvelden tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Åh det va "godt" å høre.. før vist motorn heller klima panele va gåen så blir det DYYYYRT.. ska skru motstandern ut i dag.. å se.. Håpe bare den er øderlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå