Gå til innhold

Rasisme

alexnss
 Share

Anbefalte innlegg

Det beste er selvsagt om alle er venner! Imidlertid så er det en utopisk drøm, uavhengig av hudfarge/etnisk bakgrunn.

For ordens skyld så vil jeg bare nevne at denne tråden vil bli fulgt meget godt med, og umiddelbart stengt om det kommer innlegg noe i nærheten av de som kom i tråden SJOKKERT over all rasismen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke tillegge trådstarter hverken meninger eller hensikter med denne tråden basert på dette ene innlegget. Jeg registrerer at det dukker opp en ny tråd med rasisme som tema, og at trådstarter ikke har noen innlegg fra før på forumet. IP-adressen han postet fra er ikke brukt til posting på dette forumet før, så jeg tror ikke det er noen som har lagd seg en ny identitet bare for å få diskusjonen igang igjen.

Men som sagt, jeg vil følge med denne tråden, det regner jeg med de andre moderatorene samt admin (Gunnar) også vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hater alle pakkiser her a? Skjer med det a? kan ikke alle bare være venner? :D

Vi er det, du har sannsynligvis bare fått et dårlig første inntrykk om du har lest den ene tråden ;) Skjer med at halve nicket ditt, er det samme som mitt? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, bare ikke start no mer rasisme tråder her nå, hver eneste gang det kommer noe sånt, så blir det stengt... 0-poeng med å ha slike diskusjoner, alle kan få ha sine egne meninger i sitt eget hodet denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i at rasisme, og politikk forøvrig diskuteres her, så lenge det hele holdes på et saklig nivå, og uten personangrep. Så uansett hvor uenig man er i meningene som kommer fram, hold dere på et saklig nivå, hvis ikke blir tråden stengt, og da er det som NSS ingen vits i diskusjonen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at jeg har motivasjon til en ny diskusjon vedr. dette tema nå...så kort tid etter den forrige diskusjonen...:-k Det får gå et år eller noe i den duren til neste gang for min del. Min oppfordring er imidlertid på linje med Erik´s (moderator)...man kan mene hva man vil, men hold dere for gode til person/gruppeangrep og fremlegg ikke minst saklige argumenter. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...