cc300 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Den H&M "filmen" på kino er irriterende lang, kjedelig og nesten pinlig. Forhåpenlighvis med vilje fra H&M sin side, for all PR er liksom god PR... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 ''Hvorfor behandle hele kroppen''Usj...*får frysninger*...Den Zon reklamen er noe av det desidert dårligste som noen gang har gått på tv. Hehe, den er så latterlig dårlig... Men hva med den flekkfjerner reklamen? Ho stygge dama i rosa som vasker bort flekker... Jeg har lurt en del på om det er en dubbet dårlig reklame fra tyskland, eller om det på en måte er ment laget så dårlig at den liksom skal bli morsom. Uansett går den litt inn på topp5 over dårligste reklamer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 ":b86wvx0n]Men hva med den flekkfjerner reklamen? Ho stygge dama i rosa som vasker bort flekker... Jeg har lurt en del på om det er en dubbet dårlig reklame fra tyskland, eller om det på en måte er ment laget så dårlig at den liksom skal bli morsom. Uansett går den litt inn på topp5 over dårligste reklamer... Hehe, ja, er ikke noen gullreklame den heller... "Hva er skitt og hva er flekker?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Den reklamen jeg hater mest av alle er den med hun som legger puslespill og putter bitene i munnen for så å spytte dem ut... den lyden hun lager er så irriterende at jeg skrur av tv'n til den er ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hvordan vet du når den er ferdig hvis du slår av TVn? Det holder å slå av lyden sålenge det kun er lyden som er irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå