BimmerKing Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg har planer om litt anlegg i nybilen. Jeg vil prøve å bruke org.hullene i bilen, så jeg slipper å skjære i noe av interiøret. Har sub+forsterker(ikke akkurat noe topp saker, men det duger), men vil ha nye høyttalere foran og bak. Noen tips om hvordan dette kan gjennomføres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 om du ikke vil kutte i hullene kan du lage deg ringer og feste med karosseri skruer..som jeg har gjort.. ringene kan du trekke i stoff og gjøre det litt penere..tenker da fremme under dashbordet her.. i sparkepanelet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 5.25" forran og bak i orginal infestninger. I noen E34 er det 6.5" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 5.25" forran og bak i orginal infestninger. I noen E34 er det 6.5" bak. Ok. Jeg får skru dem ut å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 du vet att for å få ut høyttalere bak.. så har du en god jobb foran deg? uff.. e34 og hattehyllehøyttalere hører ikke sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 du vet att for å få ut høyttalere bak.. så har du en god jobb foran deg? uff.. e34 og hattehyllehøyttalere hører ikke sammen... er gjort på 5 minutter det! er å få dem på plass som er litt vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 nå snakker vi jo å ta ut hattehylla da.. ikke å "juske".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 nå snakker vi jo å ta ut hattehylla da.. ikke å "juske".. "Må" jo jukse der.. Vist du avliver dem høytalerene som er der så får du "koppene" som høytalerene sitter i lettere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå