Fredrik Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Vi har noen helt utrolig fine dager i Danmark for tiden...17-18 varmegrader om dagen, ikke en sky på himmelen og fullmåne når mørket faller på. Jeg mener E46 har et fantastisk flott design...med eller uten orange blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Orginale blinkers bler helt hemma på den bilen. De skulle ha levert bilene med blanke fra frabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Oransje blinklys suger. Og her i Tr.heim var det frost og 0 grader i morres EDIT: Men de funker sånn halvveis på E46 faceliften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Nattefrost her også, litt sør for Trondheim. Og tidligere i uka kunne vi konstatere at det hvite kryper lengre og lengre nedover fjellsidene... Men vi hadde jo noen fantastisk fine dager med Indian Summer før det ble kaldt, nesten så de dagene var bedre enn hva vi opplevde i sommer. Ihvertfall føltes det slik, så dårlig sommer som det har vært i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Oransje blinklys suger. Og her i Tr.heim var det frost og 0 grader i morres EDIT: Men de funker sånn halvveis på E46 faceliften Jeg kunne kanskje tenke meg å bytte til hvite blinkers, men ikke f... om jeg har lyst til å betale 2-3 tusen for hele settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Kan være enig med deg der...Men du kunne jo kanskje fått igjen en slant for "gammel" lyktene da... Da hadde det kanskje ikke blitt en så avskrekkende pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det må jo være hvis bmwe9 klarer å finne noen som har kræsja eller på annen måte ødelagt lyktene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det er vel heller tvilsomt om noen frivillig (les: ikke alle er like sære som meg) monterer orange blinkers, men man vet jo aldri. Kikket litt i prislisten...DKr. 1920,- inkl. moms for baklyktene og DKr. 780,- inkl. moms for lyktene foran og på sidene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2005 HEY...er det noen som sitter og photoshopper bilder på fritiden her inne ? Snakk om service...mitt bilde var da betydelig mørkere i går kveld.. EDIT: Hmmm...nå er bildet like mørkt igjen... LG Flatron 19" TFT skjermen her hjemme egner seg åpenbart dårlig til bilderedigering...IBM 21" CRT skjermen på jobben er åpenbart mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå