Gå til innhold

Indian Summer

Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har noen helt utrolig fine dager i Danmark for tiden...17-18 varmegrader om dagen, ikke en sky på himmelen og fullmåne når mørket faller på. Jeg mener E46 har et fantastisk flott design...med eller uten orange blinkers...:lol:

Indian_summer2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattefrost her også, litt sør for Trondheim. Og tidligere i uka kunne vi konstatere at det hvite kryper lengre og lengre nedover fjellsidene... :(

Men vi hadde jo noen fantastisk fine dager med Indian Summer før det ble kaldt, nesten så de dagene var bedre enn hva vi opplevde i sommer. Ihvertfall føltes det slik, så dårlig sommer som det har vært i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje blinklys suger. Og her i Tr.heim var det frost og 0 grader i morres :evil:

EDIT: Men de funker sånn halvveis på E46 faceliften :wink:

Jeg kunne kanskje tenke meg å bytte til hvite blinkers, men ikke f... om jeg har lyst til å betale 2-3 tusen for hele settet. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller tvilsomt om noen frivillig (les: ikke alle er like sære som meg) monterer orange blinkers, men man vet jo aldri. :? Kikket litt i prislisten...DKr. 1920,- inkl. moms for baklyktene og DKr. 780,- inkl. moms for lyktene foran og på sidene... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY...er det noen som sitter og photoshopper bilder på fritiden her inne ? Snakk om service...mitt bilde var da betydelig mørkere i går kveld.. :applause:

EDIT: Hmmm...nå er bildet like mørkt igjen...:? LG Flatron 19" TFT skjermen her hjemme egner seg åpenbart dårlig til bilderedigering...IBM 21" CRT skjermen på jobben er åpenbart mye bedre... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...