ehrnst Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvor langt er akseptabelt for selger av bil å kjøre når han skal møte en potensiell kjøper? Blei spurt om å kjøre 9 mil idag, men det er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 synes ikke 9 mil er for langt for å si det sånn....du er jo vel intressert i å selg bila vel...så lenge han er villig til å få deg hjem så ser jeg ikke problemet... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Nå er det vel kjøper som skal kjøre? Jeg kjørte fra kristiansand til stavanger for å se på en 528i en gang. Hvis selger virkelig vil selge bilen og i tillegg er grei så gjelder "møtes på halv-veien" mener jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 møtes på halvveien er en bra deal om det er lang for kjøper å kjøre, det er jeg villig til å gjøre. Men når det faktisk er 9 mil hjem til dørstokken til kjøper er jeg ikke villig til å ofre 1.5 time på det. Hva om han ikke kjøper bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Godtar han ikke å møtes på halvveien, høres han ikke så veldig interessert ut. Hadde jeg vært deg ville jeg gitt blaffen i hele greia, høres ut som bortkastet tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg gikk med på å kjøre 2 mil...... men etter 100 SMS og mye knot fikk han ikke kommet av like vel.... fikk ikke skaffet seg skyss eller no Når det er 9 mil for kjøper å komme hjem til meg gidder jeg ikke komme halvveis heller.. hadde det vært 50 mil er det annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 når kjøper ikke klarer å skaffe skyss ville jeg betvilt om han hadde klart å skaffe penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Man kan møtes på halvveien vist det ikke er så langt. max 3til 4 mil. Er det lengere avstander så mener nå jeg at da er det kjøper som skal komme å se på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bruker stortsett alltid å møte vedkommende halvveis jeg. Synes det er en grei deal. (Uansett om jeg selger eller kjøper, og hvor langt det er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 når kjøper ikke klarer å skaffe skyss ville jeg betvilt om han hadde klart å skaffe penger... Enig...hvis jeg virkelig var interessert i å kjøpe en bil ville jeg absolut ofret litt kroner for å komme først til møllen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2005 det var det jeg tenkte og...derfor gadd jeg ikke bruke søndagen min på å kjøre dit......sansynlighvis for ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå