Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er akseptabelt for selger av bil å kjøre når han skal møte en potensiell kjøper?

Blei spurt om å kjøre 9 mil idag, men det er ikke aktuelt

Skrevet

synes ikke 9 mil er for langt for å si det sånn....du er jo vel intressert i å selg bila vel...så lenge han er villig til å få deg hjem så ser jeg ikke problemet...

Mvh Stian S

Skrevet

Nå er det vel kjøper som skal kjøre? Jeg kjørte fra kristiansand til stavanger for å se på en 528i en gang. Hvis selger virkelig vil selge bilen og i tillegg er grei så gjelder "møtes på halv-veien" mener jeg da...

Skrevet

møtes på halvveien er en bra deal om det er lang for kjøper å kjøre, det er jeg villig til å gjøre. Men når det faktisk er 9 mil hjem til dørstokken til kjøper er jeg ikke villig til å ofre 1.5 time på det. Hva om han ikke kjøper bilen?

Skrevet

Godtar han ikke å møtes på halvveien, høres han ikke så veldig interessert ut. Hadde jeg vært deg ville jeg gitt blaffen i hele greia, høres ut som bortkastet tid.

Skrevet

Jeg gikk med på å kjøre 2 mil...... men etter 100 SMS og mye knot fikk han ikke kommet av like vel.... fikk ikke skaffet seg skyss eller no :roll: Når det er 9 mil for kjøper å komme hjem til meg gidder jeg ikke komme halvveis heller.. hadde det vært 50 mil er det annerledes

Skrevet

Bruker stortsett alltid å møte vedkommende halvveis jeg. Synes det er en grei deal. (Uansett om jeg selger eller kjøper, og hvor langt det er)

Skrevet
når kjøper ikke klarer å skaffe skyss ville jeg betvilt om han hadde klart å skaffe penger...

Enig...hvis jeg virkelig var interessert i å kjøpe en bil ville jeg absolut ofret litt kroner for å komme først til møllen...:wink:

Skrevet

det var det jeg tenkte og...derfor gadd jeg ikke bruke søndagen min på å kjøre dit......sansynlighvis for ingenting :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...