BalleKnalle Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bilen ble vel lansert under Frankfurt messen tidligere i år...Et par nydelige bilder -500 horsepower, 700 Nm -100 kph from a standing start is reached in 4.9 seconds, with speeds in excess of 300kph less than a minute away. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Dette er så råflott! .....men hadde den vore min så hadde eg fjerna klister i front, men det er no slikt som eg poengterar kvar gang eg ser ein Alpina... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ville ikke hatt de felgene på den tror jeg... Ellers er jeg enig med Ovex i at stripene på leppa ikke burde vært der... passer besst på eldre BMW'r syntes nå jeg, men det er nok en "vane" sak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Utrolig flott bil.. Men den ser ut som en amerikaner fra siden med de felgene der. Bytt ut felgene med noen andre så blir den flotters.. Og kanskje få bort de stripene ja, selv om det er en Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 feit kjerre det dær ja, men som nevnt tidligere - felgene var seriøst jævlige til denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Åhhh herregud, denne hadde passa meg helt perfekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Steike den var flat Uvant å se, men fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Det er vel tre-interiør i alle Alpina også, eller kan man velge dette bort også? (jeg regner vel med det når man betaler så mye) Enig med felger og klister, vekk med de. Og hvitt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 likte den ikke jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Den må ha de Orginale Alpina-felgene, da ! det er de som er fete. var på Autozentrum (for å kikke på en Porsche Cayenne ) stod en BMW E90 ( er det ikke ? ) 330 med Alpina 19".. den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det er vel tre-interiør i alle Alpina også, eller kan man velge dette bort også? (jeg regner vel med det når man betaler så mye)Enig med felger og klister, vekk med de. Og hvitt interiør. Hvis du kikker litt på kvaliteten på trepanelene i en Alpina så ser du at det er en helt annen kvalitet over de panelene enn BMW´s originale trepaneler....forskjellen er som furu og mahogny. Jeg kan knapt tenke meg en mer eksklusiv BMW enn en Alpina...vi snakker om produksjonsserier på max. et par hundrede biler. Jeg har som bl.a ovex er inne på også betenkeligheter med reklamen på fangeren foran og de nye Alpinafelgene er direkte smakløse. Jeg ville personlig også ha valgt et interiør som er noe mørkere i fargene...altså litt mer diskret i fremtoningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Trepanelene i BMW, ihvertfall fra BMW Individual ER faktisk mahogny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Men den ser ut som en amerikaner fra siden med de felgene der. Hehe, første jeg tenkte også... Men ellers rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Trepanelene i BMW, ihvertfall fra BMW Individual ER faktisk mahogny! Det er sikkert korrekt, men gløden de trepanelene har er neppe like flotte som Alpina´s... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 felgene var fæle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå