Lien Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Takk for fine kommentarer Lavere forran? Tror du er gal jeg.. H&R Coilovers senket 85mm er ikke noe særlig, det kan jeg ærlig si. Funker fint ved kreativ kjøring, og er utrolig deilig på vinterstid, å ha beinstiv bil. (Dette er fakta ) Mvh, Andreas Bare lurte på om du hadde hørt om noe som kalles ironi jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 kjempefin bil! Hva er du har som fortsetter videre etter lmm? rør ned til filter? Laget selv el kjøpt? Det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er luftfilteret som sitter et stykke ned i fangeren, du ser den hvis du titter inn i lufteslusene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 sort grill + nye skilt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Hvor fikk du tak i det luftfiltersettet? mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 www.ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Til info så er bilen solgt for en god stund siden Han har gått over til rice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cabman85 Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 kul bil hvor kjøpte du de angles ringene til lyktene dine a??????? og hvor mye kostet de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Han kjøpte de på http://www.ebay.com. Hele bilen er kjøpt på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå