Steffan C Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Skal si det ble andre boller i dagslys, syns det er flott med chrom ringer. Er det mye jobb å montere de eller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Skal si det ble andre boller i dagslys, syns det er flott med chrom ringer. Er det mye jobb å montere de eller . Hmm... siden jeg ikke visst engang hvordan jeg skulle få ut instrumentpanelet fra selve bilen, så tok det en stund ja. Prøvde meg litt frem og slikt, så det hele tok vel rundt.. tre timer. Hadde selvsagt gått veeeldig mye fortere hvis jeg skulle gjort det én gang til. Koblet strømmen til lyset på speedometeret til ACC-strømmen som går til radioen. Samme med jordingen. Ellers var det bare å lirke de hvite skivene med hull i inn på nålene. Klarte ikke å få av nålene, og vet ikke engang om de er avtagbare på en *dra hardt*-måte. Beste er uansett å ta seg tid med det. Gjerne også begynne litt før en kl 18. Hehe. Litt greit å ha dagslys å jobbe i. Må også huske på å tørke bort alle avtrykk på kromringene før man setter alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeeeeseees! Har du henta inspirasjon fra en tivolikarusell eller? Selv om det ble ganske så mye bedre i dagslys, så foretrekker jeg nok BMW sine originale.... Men for all del, smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 henger meg på dem som mener orginal skivene er mye bedre;) Dette blir for mye dill og dall. Skal det fikses noe, så er det å ha på noen cromringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 må dokk slutte å plage han, syns det så fint ut i dagslys, og helt greit på natten... men det må stå i helhet med resten av intreøret... har du en shadowline, 100% strøkent, bosse du ikke intreøret med de instrumentringan... kunne godt tenkt meg dem, men da sku dem ha ståd i stil med det andre innvendig.. capice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 synes det var fett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Takker og bukker! Tydeligvis ikke bare folk som liker standardutseende her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 syns de var kule jeg. hvor får man tak i sånne ting som skiver å lys ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 syns de var kule jeg. hvor får man tak i sånne ting som skiver å lys ? Altså.. de jeg har? Står i første innlegg i tråden (eller her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 ja foreksempel de da men tenkte litt sånn generelt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ja foreksempel de da men tenkte litt sånn generelt jeg da Generelt? Altså.. de fleste butikker på nettet som selger styling til BMW, selger speedometerskiver og etc. - www.powerzone.no - www.gsbildeler.no - www.osbildeler.no - www.autoshineshop.no - www.autospar.no - www.schmiedmann.no - www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 takk Itt'no problem. Det er en grei liten liste med linker som det er greit å bokmerke seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå