Gå til innhold

Smarte amerikanere

RWDF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

USA er cowboyens hjemland, ingen tvil..

De fokuserer for mye på "The american dream" og "ytringsfriheten" sin. Som innebærer at de skyter på alt som er til sjenanse for dem, som har det bedre enn dem, som de ikke forstår eller som rett og slett bare beveger på seg.

Og vi kan ikke bare kritisere Bush, for det var da det amerikanske folket som valgte han var det ikke?? Det betyr at han er en representant for de og deres meninger og for å være helt ærlig, så gjør det meg litt redd.

Etter de har klemt i seg litt dårlig øl på den lokale puben og småfyllekjørt hjem i V8 pickupen sin med automatkasse, så kan de finne frem haglen eller pistolen sin, hvis ikkje begge deler, og plaffe litt rundt i nabolaget. Hvorfor?? Fordi de KAN`!!! Skremmende.

Amerikanere fremstiller seg gjennom tv, media og handlinger som lettlurte, maktsyke, misunnlige og totalt ubukelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. at så mange satte nåla i Autsralia, så hadde faktisk reporteren forskjellige kart der det stod f.eks. Iran osv. på Australia. I et av intervjuene hadde han Sør-Korea på Autsralia, og Nord-Korea i havet SØR for "Sør-Korea"... :roll:

En ting at de er elendige i geografi, samt blir forvirret når reporteren har manipulerte kart, men bare det å foreslå Italia, Canada og Frankrike som neste invasjonsmål sier jo en god del om hvor navlebeskuende de er! Og skyld ikke på Bush:

Sånn går det når man har en forbanna cowboy til å styre et land

Han kan ikke noe for allmennkunnskapen deres. På den annen side så skjønner man kanskje bedre hvorfor i all verden en slik person blir valgt som president når man oppdager hvor lite opplyst befolkningen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo så dum de der amerikanerene.. De kan jo ingenting utenfor sitt eget land. De tror jo europa er et lite land.. HALLO.. Har de aldri sett ett verdenskart før så ser jo de at det er stort. Har truffet folk fra usa som spør meg hvor jeg er ifra og jeg svarer Norge så sier de at jeg da sikkert kjenner Carlos som bor i Italia då.. JADDA.. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay...så hva vet vi egentlig om USA ? ...her kommer en relativt enkel "kvitt eller dobbelt" om USA... :wink:

1. Hovedstaden i California heter ?

2. Hovedstaden i Texas heter ?

3. Hovedstaden i Maine heter ?

4. Hva heter hovedstaden i staten New York (det er ikke byen New York) ?

5. Sånn ca. når ble Alaska en del av av de forente stater (altså ikke når området ble kjøpt fra Russland) ?

6. Hva heter hovedstaten i Alaska ?

7. Hvilken stat har flest innbyggere pr. kvadratkilometer ?

8. Har Los Angeles flere innbyggere enn New York ?

9. Hva heter den største byen i Oregon ?

10. Er Texas eller California den nest største staten i USA etter Alaska ?

Poenget er altså ikke at man jukser vet å surfe rundt på nettet for og finne svarene (kommer senere), men at man erkjenner at vi i Europa ikke er stort bedre enn amerikanerne når alt kommer til alt... :roll:

EDIT: Sacramento, Austin, Augusta, Albany, 1959, Juneau, New Jersey (384 pr. Km2), Nei, Portland og Texas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...