R Andersen Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ahhh... Så bra at det finnes folk med forskjellig smak Noen av oss liker gull, mens andre rett og slett ikke har smak... hehe! det er godt å være født med god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 syntes den hvite m3'n med gullfelger var konge jeg... tenk dere den med hvit perlemor da Det hadde blitt så tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Synes ikke hvite biler gjør seg speielt bra, med noen unntak. Men skulle gjerne hatt bilen for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 nå vet jeg hvor han som bygget min bil fikk tankene fra... http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=157426 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 gøy å lese denne linken i 2011. Kvit er no noko av det "hotteste" som ein bil kan lakkast i ....eg ventar på ny F10. ...Kvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Rå bil. Liker fargekombo'n godt. men jeg er ikke noe fan av lakkerte listverk. Bør være et skille et sted syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg elsker hvordan folk klarer å dra opp en 5 år gammel tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Jeg elsker hvordan folk klarer å dra opp en 5 år gammel tråd. ....av og til er det aktuelle ting i eldre tåder her og forstår du. Ikkje alltid att alt må tyggest opp og opp igjen i nye trådar. Derfor det er "søkefelt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå