Runar-CSi Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 Jeg syns M3 vingen er helt rå... også på cab... Så om DU vil ha det setter DU på det...
Bakås Racing Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 bli bra d der ja Bakken, fått gjort nå mer da? kjæm innom en tur t helga å ser
Bakken44 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Skrevet November 2, 2005 Blir nåkk så jeg skal ha spoiler men skal prøve å få tak i en som ikke er så stor som den M3 spoileren jeg har! En som ikke er så høy! Skal prøve å legge ut noen bilder snart!
Bakken44 Skrevet November 4, 2005 Forfatter Skrevet November 4, 2005 Her er bilder på stylinga: Fikk ikke vist sideskjørta!
stian329 Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 Legg heller pengene i en rå motor, du merker jo ikke noe til de 20-30k+/- du har lagt ut på styling, felger osv når du cruiser rundt allikevel... Motor derimot, den får pelsen på ryggen til å reise seg når du drar på Men så er jeg veldig tilhenger av sleeper'e da...
StrexX Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 jeg klarer ikke holde meg.. må ikke finne på å sette på den stylinga... , bilen hadde gjørt seg med senk, felg og som nevt tidligere, penga fra stylingen i litt motoroppgraderinger.. bilen ser såpass bra ut i utgangspunktet så etter min mening fortjener den litt enkle mods, som forøvrig gir deg en rå sommercruiser..!
larsern6 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Jeg er SÅ UTROLIG glad for at ikke sånn styling er inn lenger!
Tommen325 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Tidenes bump? Over 6 år! Gratulerer. Var jo mest ment som en spøk da. Og enig med larsen. Takk gud for at slik styling ikke er inn lenger!
Håvard P Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Dette kan fort bli en såkalt kebab BMW... Hold den orginal ! Trenger kunn felger og senk i mine øyner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå