Reaktor Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hei. Kjøpte meg ny cd spiller på www.netthandelen.no i dag. Denne har usb inngang for usb stick med musikk. Noen som har vært borti noe lignende? Vet ikke helt hva jeg skal forvente av denne. Merket er EuroLine, rimelig ukjent for meg i alle fall. Men men, skal gi tilbakemelding når jeg har fått den og testet den. Link: http://www.netthandelen.no/index.php?ex ... rtId=10788 Krysser fingrene for en positiv overaskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hei. Kjøpte meg ny cd spiller på www.netthandelen.no i dag. Denne har usb inngang for usb stick med musikk. Noen som har vært borti noe lignende? Vet ikke helt hva jeg skal forvente av denne. Merket er EuroLine, rimelig ukjent for meg i alle fall. Men men, skal gi tilbakemelding når jeg har fått den og testet den. Link: http://www.netthandelen.no/index.php?ex ... rtId=10788 Krysser fingrene for en positiv overaskelse. Hmm... den spiller nok sikkert greit den, men vil ikke ha så aaaltfor høye forventinger. Nei... takke meg til Pioneer DEH-P8600MP spilleren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 hva ble prisen da? kunne tengt meg sån i traktoren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Fikk den for 800 + frakt... Har hatt tyveri i bilen så cd-spilleren jeg hadde forsvant.. Så det blir skjerm med pc tilkoblet i bilen etterhvert... Måtte bare ha noe i mellom tiden til økonomien er litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...den tek tydlegvis SD (securedigital) og MMC (multimediacard). Dette er kort som og vert nytta i ein og anna MP# spelar...så kan du flytte musikk mellom lomma og bil.... USB så kan du og kople til andre digitale kort. Men KVIFOR?? ...takkar meg til min iPod 60 gb på orginal BMW anlegget..10.000 sangar er det på den no. Der slit eit SD og MMC kort (med slike mengder)...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ovex: Helt sant. En ipod hadde vart mye bedre, men da jeg ikke har det, og mangler cd spiller, prøver jeg denne. Forventer meg egentli veldi lite av den. Men spiller den cd ol. får den holde en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Han trenger 5 stk SD kort da.. En for hver sjanger han vil ha i bilen?? (Koster endel ett slik 2gb SD kort da. Rundt 13-1400 tror jeg at jeg betalte) Får jo litt musikk på 2gb også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ovex: Helt sant. En ipod hadde vart mye bedre, men da jeg ikke har det, og mangler cd spiller, prøver jeg denne. Forventer meg egentli veldi lite av den. Men spiller den cd ol. får den holde en stund. ....spelaren er sikker fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 tenker det holder til sitt bruk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 ...den tek tydlegvis SD (securedigital) og MMC (multimediacard). Dette er kort som og vert nytta i ein og anna MP# spelar...så kan du flytte musikk mellom lomma og bil.... USB så kan du og kople til andre digitale kort.Men KVIFOR?? ...takkar meg til min iPod 60 gb på orginal BMW anlegget..10.000 sangar er det på den no. Der slit eit SD og MMC kort (med slike mengder)...hehe OT : når begynte du å skrive på denne måten her ? har ikke du skrevt på bokmål før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 legger til at du kan putte en ekstern hardisk inn i den usb porten på spilleren.... Da vil du vel lett kunne gå forbi de 60 GB en ipod kan gi deg. Men det spørs vel kanskje litt på hvordan euroline spilleren indekserer det den skal spille av, hvis den setter igang med å lese ID3 tagene til 100GB mp3 filer vil du vel mest sannsynlig være fremme før den får begynt å spille den første sangen (husk å formatere en eventuell hardisk i FAT32 format, hvis ikke vil ikke spilleren klare å lese den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei. Fikk cd-spilleren idag. Har prøvd den så vidt og den funker fint! Puttet en usb stick i med 256mb musikk. tok ca 0,5 s så begynt den å spille. Skal teste den mer etterpå, men første inntrykket var i alle fall bra. bzzlink: Må prøve med en ekstern harddisk. burde funke fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 legger til at du kan putte en ekstern hardisk inn i den usb porten på spilleren....Da vil du vel lett kunne gå forbi de 60 GB en ipod kan gi deg. Men det spørs vel kanskje litt på hvordan euroline spilleren indekserer det den skal spille av, hvis den setter igang med å lese ID3 tagene til 100GB mp3 filer vil du vel mest sannsynlig være fremme før den får begynt å spille den første sangen (husk å formatere en eventuell hardisk i FAT32 format, hvis ikke vil ikke spilleren klare å lese den) Husk på at du enten må få en biladapter som passer til strømforsyningen til den eksterne harddisken, ellers må du kjøpe/bruke maks en ekstern harddisk på 100GB. Er rundt der grensen går (foreløpig) for 2,5" harddisker. Det er disse (laptop-hardiskene) som bruker strøm direkte fra USB-tilkoblingen. De store diskene (3,5"-> 100/200/300GB) må ha en ekstern strømforsyning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det er da flere cd-spillere på markedet med usb inngang. Bl.a denne : http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=616744541&n=1200266494&pn=1333031420 Broderen vurderer å kjøpe denne, nettopp pga usb inngangen. Hvor bra er den er vet jeg ikke, men den er vel sikkert ok tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Monterte en slik Euroline i forrige uke. Virka helt kurrant den. Faktisk en ganske bra radiodel i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå