Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Etter mye søking på nettet,så trur jeg at jeg har funnet rette felgene. :D Må bli disse med magnesium senter og senterbolt.Dette er helt nye felger,så da slipper man å være redd for at magnesium skal spreke.

AGS_Wheels_M3_5_stud_and_RS500_centre_lock_copy_zps4bd34255.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette blir rått! :)

Felgene der blir bare prikken over i`en :)

Image Wheels eller? :)

Er ikke Image wheels. Er et firma i england som lager bbs e50 replica felger. Du kan bestille dei på det målet du vil,og med centerbolt eller 5bolt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Er det noen her som har prøvd pedalboks i lag med med abs? Funker det bra? Da jeg må bruke dsc (abs) unit for å få speed signal til smg girkassa,så lurer jeg på å også å bruke den fult ut med abs og heile pakka. Men jeg har pedalboks,er usikker på hvordan det funker i lag med abs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du, men pedalboksen må justeres som normalt først uten ABS aktiv.

Bra hårete prosjekt du har på gang, tipper det ligger noen timer research her :D

Jeg har flere sett med senterbolt hjul liggende, mulig jeg kan selge ett sett hvis du er int.

Ut i fra alias/nick å dømme kunne det jo vært interessant å sett hva slags prosjekt du har også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du, men pedalboksen må justeres som normalt først uten ABS aktiv.

Bra hårete prosjekt du har på gang, tipper det ligger noen timer research her :D

Jeg har flere sett med senterbolt hjul liggende, mulig jeg kan selge ett sett hvis du er int.

Ut i fra alias/nick å dømme kunne det jo vært interessant å sett hva slags prosjekt du har også ;)

+1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...