andrem3 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Skrevet Mars 14, 2006 Det er bygd etter bilsportboka+litt etter hode Hvor får man tak i den bilsportboka da? Det er jeg ikke helt sikker på.Jeg fikk låne den av en kompis som kjøre rally
andrem3 Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 På grunn av buret og letting har jeg fjernet takluke og taklukekasetten.Så no må jeg til å bytte taket,så det jeg lurer på om det er noen her som hvet om en plass det er mulig å få kjøpt glassfiber tak?
R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 skal du bytte hele taket, eller bare takluka til glassfiber? han som skal lage panser til oss, skal også lage glassfiber-takluke når han en gang får tid.. ellers har www.s14motorsport.de i carbon, men prisen er der etter..
andrem3 Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 Nei,det blir hele taket,vil at det skal sjå bra ut
R Andersen Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 nei, da kan jeg ikke hjelpe deg, men du får si ifra hvis du finner ut noe.. kan jo evt høre med Joakim Sahlin i Sverige. han kjørte med carbontak, men finnishen var så som så..
andrem3 Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 Det er mulig det blir stål også,trur ikke det er store forskjellen i vekt
FTE Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Hallo. Et rått prosjekt du har her, blir moro å se denne live! Men dette understellet ditt, er KW noe å satse på? Hvor lav får du den og hvor mye koster settet? Får man det godkjent? Keep up the good work!
andrem3 Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Hallo. Et rått prosjekt du har her, blir moro å se denne live! Men dette understellet ditt, er KW noe å satse på? Hvor lav får du den og hvor mye koster settet? Får man det godkjent? Keep up the good work! Takker Med kw understellet kan du senke den fra 3 til 7cm.Og det følger med tuf papirer,så godkjenning skal ikke bli et problem
Aama_Racing Skrevet Mars 19, 2006 Skrevet Mars 19, 2006 Må si jeg falt for denne fargen jeg da, så sinnsykt rå ut!! Tror den hadde blitt helt perverst på en e30 m3
compact Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 hallays, er det noe fremgang i prosjekte ditt? ble helt hekta
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 lest just igjennom hele prosjekt tråden .ble mesten deppa når det ikke var mer å lese ;/ så tvinger deg til å komme med oppdatering hehe
Dannis Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 lest just igjennom hele prosjekt tråden .ble mesten deppa når det ikke var mer å lese ;/så tvinger deg til å komme med oppdatering hehe hehe du er ikke den eneste.
andrem3 Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 lest just igjennom hele prosjekt tråden .ble mesten deppa når det ikke var mer å lese ;/så tvinger deg til å komme med oppdatering hehe hehe du er ikke den eneste. Akkurat no så holder jeg på med ting som ikke viser så godt.Men det kommer snart oppdateringer.
andrem3 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 Lenge siden jeg har oppdatert her,så det er vel på tide Har slipt ned all understellsmassa,tilpasset tremec kassa,tilpasset e28 535 kardang,tilpasset mellomaksling.No holder jeg og en kompis på å skifter takplate.Skal inn med tak uten takluke Her er noen bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå