Steinar Eikje Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Den fargen kunne du spart deg for, drittisch fjosgrønn????? Den bilen var jo bra engang. Åsså fiesta motor?? Her var det en gang en sekser!!!!
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Åsså fiesta motor?? Her var det en gang en sekser!!!! Bra du har greie på det du snakker om.. Det sitter orginalmotor i denne. "Kun" ettermontert turbo.
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Den fargen kunne du spart deg for, drittisch fjosgrønn?????Den bilen var jo bra engang. Åsså fiesta motor?? Her var det en gang en sekser!!!! Håper ikke Haugeby står for Haugesund? Isåfall skjemst jeg av å komme fra samme landsdel!! Denne bilen er, etter min mening, en av de mest gjennomførte prosjektene på hele forumet
Kristian Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 imponerende! hvilke treff blir det satset på til neste sesong? har du noen tall på motor?
325ti Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 heftig heftig Andre. håper du stiller på banetreffet vi har i planene med god bilen!. Må innover og kike en dag det passer seg. på tide og faktisk få tatt turen ja.
Trond.S Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Å dæven! Har fulgt med i det stille ei god stund nå, husker jeg så den på Gatebil for en del år siden. Bilen har jo blitt like strøken både utvendig, innvendig og under. Er ikke så mye tvil om at det ligger utrolig mange timer og kroner bak en så gjennomført bil. Hilsen Trond
E28 TURBO Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Du er helt rå og for en tålmodighet du må ha! Veldig inponert og glad på dine vegne!
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 jøss, dette var endelig en m3 som skiller seg ut fra mengden, likte den oxford-liknende grønnfargen og retrostuket med felgvalg og gule lamper. Motoren er nok det jeg liker best! For denne kommer til å flytte på seg, slik du holder på
andrem3 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 imponerende! hvilke treff blir det satset på til neste sesong? har du noen tall på motor? Det blir vel satset på bmwccn banetreffa neste år. Mulig flere også.
andrem3 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 heftig heftig Andre. håper du stiller på banetreffet vi har i planene med god bilen!. Må innover og kike en dag det passer seg. på tide og faktisk få tatt turen ja. Berre å komme,men ikke no. Bilen er på lakkverkstedet.
andrem3 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 jøss, dette var endelig en m3 som skiller seg ut fra mengden, likte den oxford-liknende grønnfargen og retrostuket med felgvalg og gule lamper. Motoren er nok det jeg liker best! For denne kommer til å flytte på seg, slik du holder på Bilda lyger litt. fargen er egentlig meir lik british racing green enn oxford green.
FTE Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 For et rått prosjekt! Blir fett å se denne live ja. Er det dekoren du har på avataren din som blir på bilen eller? Du har jo riktig farge så
andrem3 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 For et rått prosjekt! Blir fett å se denne live ja. Er det dekoren du har på avataren din som blir på bilen eller? Du har jo riktig farge så Det blir dekoren som er på avataren min ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå