Morstan Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 flott, DRIT flott bygg! jeg har ALLTID likt og ønsket meg en e30 M3, og etter det jeg så nå så fikk jeg ikke akkurat noe mindre lyst på det:D jeg tror vi må kast bytte jeg:P HAHA:D bare at jeg tror jeg må få litt i mellom:P men jeg lurer sterkt på en ting.. for jeg ble skikkelig irritert og sint inni meg når jeg leste hele tråden nå... Fikk du/noen tak i de idiotene som var langfingret og så utrolige missunlige på deg og "tok seg til rette i verkstedet"?:@ eller ble det ikke funnet ut noe?:S uff, men bra du ikke gikk lei da:) skal faen meg ha for innsatsen og arbeidet du har lagt i den flotte bilen din:)
jon///M Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 fyyy f..n!! denne er råå!! imponerende det du har fått til!
andrem3 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Forresten. Er det noen her som vet hvor jeg skaffe Diebels alt logoen på fil?
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Har du sjekket hjemmesiden til merket/ølet? Kanskje du kan sende de en mail?
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 http://www.brandsoftheworld.com/search/ ... 63497.html
andrem3 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 http://www.brandsoftheworld.com/search/109521418/63497.html Har sjekket der,fann en logo som jeg skal bruke,men mangler den logoen som skal være på dørene og panseret.
Stian_B Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... Send dette bilde i høy oppløsning til de som skal lage med riktig mål på døra di så klarer de å lage det... var slik jeg gjorde til min og da regner de ut skalaen så får du det riktig... slik jeg gjorde og det blei bra... hehe
andrem3 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... Send dette bilde i høy oppløsning til de som skal lage med riktig mål på døra di så klarer de å lage det... var slik jeg gjorde til min og da regner de ut skalaen så får du det riktig... slik jeg gjorde og det blei bra... hehe Hvilket firma brukte du?
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 De fleste profileringsfirma har tilgang på strekfiler av bilene i 100% skala, da er det en grei jobb å lage dette Vi mangler dessverre E30 M3
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 http://www.oppowa.de/cd_logo/diebels/diebels_logo.jpg www.oppowa.de/cd_logo/diebels/logo.htm Kanskje disse hjelper? På siste link kan du laste ned i eps og dmx, disse formatene kan de fleste profilfirma bruke direkte
M3 Yngve Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil. Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007... Vår opptimist den der Henrik. Men våren 2010 skal den vel være klar, eller? Skjer det noe her?
andrem3 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil. Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007... Vår opptimist den der Henrik. Men våren 2010 skal den vel være klar, eller? Skjer det noe her? He,he. En tanke opptimisitisk Det har skjed lite i det siste,holder på med husbygging.Men våren 2010 så må den være ferdig
Stian_B Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... Send dette bilde i høy oppløsning til de som skal lage med riktig mål på døra di så klarer de å lage det... var slik jeg gjorde til min og da regner de ut skalaen så får du det riktig... slik jeg gjorde og det blei bra... hehe Hvilket firma brukte du? Brukte text og design på losmoen i hokksund..... 15min unna drammen
bjørnm3 Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Hei. Hvor har du gjemt oljetanken din a?? Liker de eg ser. Bjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå