Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

:o flott, DRIT flott bygg!:D jeg har ALLTID likt og ønsket meg en e30 M3, og etter det jeg så nå så fikk jeg ikke akkurat noe mindre lyst på det:D jeg tror vi må kast bytte jeg:P HAHA:D bare at jeg tror jeg må få litt i mellom:P men jeg lurer sterkt på en ting.. for jeg ble skikkelig irritert og sint inni meg når jeg leste hele tråden nå... Fikk du/noen tak i de idiotene som var langfingret og så utrolige missunlige på deg og "tok seg til rette i verkstedet"?:@ eller ble det ikke funnet ut noe?:S uff, men bra du ikke gikk lei da:) skal faen meg ha for innsatsen og arbeidet du har lagt i den flotte bilen din:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... :wink:

mg5tbbf689x5cqfeibhb.jpg

Send dette bilde i høy oppløsning til de som skal lage med riktig mål på døra di så klarer de å lage det... var slik jeg gjorde til min og da regner de ut skalaen så får du det riktig... slik jeg gjorde og det blei bra... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... :wink:

mg5tbbf689x5cqfeibhb.jpg

Send dette bilde i høy oppløsning til de som skal lage med riktig mål på døra di så klarer de å lage det... var slik jeg gjorde til min og da regner de ut skalaen så får du det riktig... slik jeg gjorde og det blei bra... hehe

Hvilket firma brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil.

Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007...

Vår opptimist den der Henrik. :shock:

Men våren 2010 skal den vel være klar, eller?

Skjer det noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil.

Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007...

Vår opptimist den der Henrik. :shock:

Men våren 2010 skal den vel være klar, eller?

Skjer det noe her?

He,he. En tanke opptimisitisk :D

Det har skjed lite i det siste,holder på med husbygging.Men våren 2010 så må den være ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... :wink:

mg5tbbf689x5cqfeibhb.jpg

Send dette bilde i høy oppløsning til de som skal lage med riktig mål på døra di så klarer de å lage det... var slik jeg gjorde til min og da regner de ut skalaen så får du det riktig... slik jeg gjorde og det blei bra... hehe

Hvilket firma brukte du?

Brukte text og design på losmoen i hokksund..... 15min unna drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...