M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2005 dette er ikke reklame, men det er en tråd for de som vil følge fargeskift på en e36 fra begynnelse til slutt! en helakkering må prisen gies ut i fra hver enkelt tilfelle gitt!
bmwdude Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 hehe Kan være en jobb dette... Jobber som bil lakkerer selv og har lakket mye fete farger.. skal f.eks lakke 2 mersedes i denn uka begge er 99mod c klasse,. svære beist
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2005 litt fyller/slipegrunning.. frdig slipte deler... lakkerte deler..
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Skrevet Oktober 31, 2005 Har du btw noen kjapt prisutkast på en utvendig lakkering fra hvit til hvit? Er en E36, 91mod 318i. Evt om vi kan ta det på privaten. Skal nemlig lakkere min til våren. Eller er dere en av de som tar like mye betalt for en utvendig jobb som en hellakkering?
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Skrevet November 1, 2005 send meg en pm, med bilder av bilen din, og nærmene info om hva du vil ha gjort, så blir vi nok enige!
ChrZZ Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 send meg en pm, med bilder av bilen din, og nærmene info om hva du vil ha gjort, så blir vi nok enige! Will do! Skal bare høre om 'paulsen brothers' er interessert i å bytte sin fabelaktige E34 520 med min. Den bilen er jo VIRKELIG et stykke for seg. Elsker fargen på den bl.a. Har en hel del trøss med superlativer her som jeg kan pøse ut med på den bilen :D EDIT: tar det også perlemorlakkering, forresten?
///M Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 Hvor mye koster hellakkeringa hvis jeg gjør grunnarbeidet selv?
bmwdude Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 5-8 tusen... Det tar vertfal jeg på jobb... kommer ann på om jeg må lakke motor, styling.. innvendig å osv, osv
Ron Jeremy Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 Honda farge??? Syns det blir litt feil jeg da, med honda farge på BMW. BMW har jo så mange farger, hva med imola red f.eks? Så en sinnsyk kul 1 serie, med full M pakke, i noe som så ut som hell rot farge ( men den har vel gått ut? var kul på E36 hvertfall)
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Skrevet November 2, 2005 montert litt deler, og fått på nye lamper...
Ole-P Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 se her ja. nå begynner helheten å komme frem og bilen kledde den fargen noe sinnsykt ja. den bilen kommer til å bli så deilig den hehe men skulle kanskje ha hatt svart grill gitter i fangeren da grillen er svart? ble en litt dårlig kontrast i fronten det der.
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Skrevet November 2, 2005 nei, blir nok for mye sølv i trynet på den da... det er jo andre svarte detaljer og på bilen da, gummilister, deksler på dører, dørhåndtak osv.. må kjøre helheten på bilen!
LuckyMan Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 Rå front!!! Kjapp deg å bli ferdig så jeg kan kjøre den snart!! Bare å glede seg nå
ChrZZ Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 M3cabriolet: Er dette en hellakkering? Altså.. motorrom, bagasjerom, etc etc. Ca prisen på f.eks. akkurat denne bil?
M3cabriolet Skrevet November 3, 2005 Forfatter Skrevet November 3, 2005 dette er som sagt et fargeskift fra svart til rød, og her lakkerer jeg bil utvendig, med døråpninger og baklukeåpning, og alle demonterbare deler som var svarte blir røde! det er en omfattende jobb, og prisen ligger rundt 30-35k! det eneste som ikke er lakkert er innerskjermer, og rammevanger, det har vi blitt enige om å la være svart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå