Neonlars Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 1. Syntes det er idiotisk av folk å legge ut slike linker. Hvis det alikevell er en tilfredstillende ting å gjøre for noen, så burde slike topicer blitt mer med "ADVARSEL" 2. Moderator /Admin. burde lage regler for slike linker. Det er jo ikke første gang en slik link blir lagt ut. Refererer til den linken som lå på bilder/filmer i sommer. Der du skulle finne 2 feil på 2 like bilder av en fjord. Håper noen er enig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 nei eg er ikkje litt enig, litt må en tåle da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Slettes ikke enig nei Morsomt med sånne filmsnutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Å så midt i klasserommet da med lyd på høgtalerane, alle snudde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Argh! Jeg som trodde jeg skulle få se kjørelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg er ikke enig i at sånt skal merkes med advarsel, så seriøse er vi vell ikke? Som Ettertenning sier, litt må man jo tåle. Og det er jo igrunn ganske moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Går aldri på slike lengre. Synes det var noe muffens når siden var ferdig lastet, og det fortsatte å hoppe nedover Så i dette tilfellet skrudde jeg ned lyden, og så på rammen til skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 help Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Å så midt i klasserommet da med lyd på høgtalerane, alle snudde seg. Jamen, du skal da ikke sitte å surfe på bimmers.no hvis du prøver å få deg en utdannelse vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Å så midt i klasserommet da med lyd på høgtalerane, alle snudde seg. Jamen, du skal da ikke sitte å surfe på bimmers.no hvis du prøver å få deg en utdannelse vel? Det kan jo ha vært et friminutt, der Teekay1983 prøvde og få koblet av den stressfulle og tunge skoledagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 http://www.e30klubben.net/div/MB.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 mmmmh! Behagelig ... hadde vist glemt å skru ned volumet på mit anlegg 700watts forsterkere etc. BleVELDIG mye bråk. veeeeldig lenge siden jeg har blitt så skremt... Ikke særlig digg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 satanihelvetesteike!!!!!! oggggggggafsdafasd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Faen der gikk eg 5 på ...det var nok meininga! når det nerma seg detaljane her så gjekk det så seint at eg var forbered på at det kom noko kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Faen der gikk eg 5 på ...det var nok meininga! når det nerma seg detaljane her så gjekk det så seint at eg var forbered på at det kom noko kødd. eg har klart og jennomskue dei andre men dinna lurte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå