Gå til innhold

Flamme kit.


SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Flamme kit til salgs, helt nytt. Noen som er interressert?

Når du har montert settet på bilen din(Følger med meget detaljert monteringsanvisning) så har du en liten rød knapp inne i bilen din, når du trykker på den blir bilen tennings system blir avbrutt ett øyeblikk, uantennt bensin blir da tilatt å komme gjennom ekosanlegget, når denne bensinen treffer gnisten som kommer fra tennplugg enheten som følger med, kommer det flammer ut fra eksosanlegget. Flammene er fra 2-5 fot. Bare spør hvis det er noe dere lurer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har kjøpt eit sånt eit av ein fyr .. men har ikkje sommla meg til å montert det..

pga eg har ikkje so veldi lyst å borre hull i mi rustfribakpotte:)

men du kan ikkje koble deg inn på coilen til motoren vel? du må vel skaffe deg ein extra coil å montere i bagasje rommet eller?

hvor mye selger du kitta for?`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har kjøpt eit sånt eit av ein fyr .. men har ikkje sommla meg til å montert det..

pga eg har ikkje so veldi lyst å borre hull i mi rustfribakpotte:)

men du kan ikkje koble deg inn på coilen til motoren vel? du må vel skaffe deg ein extra coil å montere i bagasje rommet eller?

hvor mye selger du kitta for?`

Ja du må ha en ekstra coil, kan følge med mot 200,- tilegg i prisen.

1000 for ett kit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir litt feil bruk av ordet flamekit.. for det første får man samme effekt av å skru av tenninga og gire ned til et lavere gir for så å skru på tenninga igjen.. da får men stikkflammer på borti et halvmeter ut potta.. ikke behov for noe kitt for dette.. flamekit er et kit med både tennplugg, coil, ektra dyse som monteres bak ved potta.. da trykker man på en knapp inne i bilen (mens biler står stille også..) og flamene står t av potta :D som sett på f.eks. pimp my ride..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir litt feil bruk av ordet flamekit.. for det første får man samme effekt av å skru av tenninga og gire ned til et lavere gir for så å skru på tenninga igjen.. da får men stikkflammer på borti et halvmeter ut potta.. ikke behov for noe kitt for dette.. flamekit er et kit med både tennplugg, coil, ektra dyse som monteres bak ved potta.. da trykker man på en knapp inne i bilen (mens biler står stille også..) og flamene står t av potta :D som sett på f.eks. pimp my ride..

Evt den 850'n som var med i Gumball3000 i 2004.. Den var jo også konge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir litt feil bruk av ordet flamekit.. for det første får man samme effekt av å skru av tenninga og gire ned til et lavere gir for så å skru på tenninga igjen.. da får men stikkflammer på borti et halvmeter ut potta.. ikke behov for noe kitt for dette.. flamekit er et kit med både tennplugg, coil, ektra dyse som monteres bak ved potta.. da trykker man på en knapp inne i bilen (mens biler står stille også..) og flamene står t av potta :D som sett på f.eks. pimp my ride..

Evt den 850'n som var med i Gumball3000 i 2004.. Den var jo også konge..

Det er nok ikke samme opplegget. Brukte propan den bilen. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. må bare spørre litt jeg da.. skjønner ikke helt hvordan du kan kutte tenningen på bilen mens den står stille, lenge nok til at det kommer bensin ned i potta. uten at bilen stopper?

Når en bensinpumpe går, så vil d ta et par milisekunder\sekunder for at den stopper om tenninga blir kuttet. Om du kutter tenninga, så vil det fortsatt renne bensin i slangene, og videre til eksos, om du pumper med gassen så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. må bare spørre litt jeg da.. skjønner ikke helt hvordan du kan kutte tenningen på bilen mens den står stille, lenge nok til at det kommer bensin ned i potta. uten at bilen stopper?

Når en bensinpumpe går, så vil d ta et par milisekunder\sekunder for at den stopper om tenninga blir kuttet. Om du kutter tenninga, så vil det fortsatt renne bensin i slangene, og videre til eksos, om du pumper med gassen så klart.

Samme om pumpa går for det er jo dysene som må åpne for å få inn bensin!

men blir ikke dysene styrt av signal fra coil eller en føler som føler på turtall? dvs at dysene åpner i takt i med turtallet og ikke med åpninga på gasspjeldet? (det må jo være en sammenheng her med tanke på TPS`n, så mulig jeg tar veldig feil :wink: ) så hvis du kutter tenninga så vil ikke dysene fortsette å sprute bensin for du kutter jo også spenning til hjerne og tenningssystemet.. eller tar jeg helt feil?? Jeg har hvertfall aldri klart å få det til å smelle i potta med L-jetronicen, men med Taunus`n så smeller det som f...! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...