Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe sant. men har ikke hatt noe sånt, Calibraen var jo der , no problems at all ;)

Husk at BMWen din koster ingenting der, Feteste MP3 spiller koster fra 800 kr (fra 3000 i Norge) ... Bilen står inni hele tiden og nøklene ligger låst i safen. Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? :)

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

For min del, så må jeg isåfall vente litt. Regne litt på tallene, og slikt. Skal nemlig investere i stylingen også, og innkjøp av det blir ikke før i februar/mars-området på kalenderen (Tar da lakkeringen av bilen og stylingen samtidig).

Uansett, så er det studielånet som bestemmer alt dette, så jeg får heller smøre meg med tålmodighet. ;)

Skrevet
Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? :)

Sikkert derfor den skal sendes dit fra Sverige, spare arbeid lixom :lol:

Neida, men jeg ville neppe sendt bilen til Estland for styling / lakkering. Hørtes rart ut for det første, risikofylt for det andre. men for all del, funker vel greit for de som TØRR å sende bilen da

Skrevet
Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? :)

Sikkert derfor den skal sendes dit fra Sverige, spare arbeid lixom :lol:

Neida, men jeg ville neppe sendt bilen til Estland for styling / lakkering. Hørtes rart ut for det første, risikofylt for det andre. men for all del, funker vel greit for de som TØRR å sende bilen da

Hehe, hvis det går noe båt fra oslo til tallinn, no problemo =) koster penger for dem som ikke tørr da, koster å være kar :D :D

Skrevet
Dæven... Stygge damer... Og Calibraen så helt jævlig ut... Nice work! :)

lol :D

hehe den calibra'n så ut som "kom skal vi drite" men intrøert var fint som faen!

Skrevet
Vi har masse styling også =) må bare bygge ferdig butikken :Pwww.stylingzone.net/shop

Jauda. Så dette, men ikke aaaaakkurat så meget styling til BMW der ;)

kommer kommer, litt over 300 produkter til BMW =) and counting :P

Har du noen foreløpige priser på styling da? F.eks. Rieger E46 M3 til E36?

Skrevet
Har du noen foreløpige priser på styling da? F.eks. Rieger E46 M3 til E36?

Mener du E46 kittet ? nei, vi selger ikke ekte rieger, og det er ingen som klarte å kopierer det kittet der :) satser på custom.. men kan self skaffe det meste hvis bilen skal ombygges ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...