S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hehe sant. men har ikke hatt noe sånt, Calibraen var jo der , no problems at all Husk at BMWen din koster ingenting der, Feteste MP3 spiller koster fra 800 kr (fra 3000 i Norge) ... Bilen står inni hele tiden og nøklene ligger låst i safen. Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 og alle dere som er int kan ta kontakt på msn eller mail : post@stylingzone.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 For min del, så må jeg isåfall vente litt. Regne litt på tallene, og slikt. Skal nemlig investere i stylingen også, og innkjøp av det blir ikke før i februar/mars-området på kalenderen (Tar da lakkeringen av bilen og stylingen samtidig). Uansett, så er det studielånet som bestemmer alt dette, så jeg får heller smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? Sikkert derfor den skal sendes dit fra Sverige, spare arbeid lixom Neida, men jeg ville neppe sendt bilen til Estland for styling / lakkering. Hørtes rart ut for det første, risikofylt for det andre. men for all del, funker vel greit for de som TØRR å sende bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vi har masse styling også =) må bare bygge ferdig butikken www.stylingzone.net/shop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vi har masse styling også =) må bare bygge ferdig butikken www.stylingzone.net/shop Jauda. Så dette, men ikke aaaaakkurat så meget styling til BMW der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? Sikkert derfor den skal sendes dit fra Sverige, spare arbeid lixom Neida, men jeg ville neppe sendt bilen til Estland for styling / lakkering. Hørtes rart ut for det første, risikofylt for det andre. men for all del, funker vel greit for de som TØRR å sende bilen da Hehe, hvis det går noe båt fra oslo til tallinn, no problemo =) koster penger for dem som ikke tørr da, koster å være kar :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 hehe den calibra'n så ut som "kom skal vi drite" men intrøert var fint som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Dæven... Stygge damer... Og Calibraen så helt jævlig ut... Nice work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vi har masse styling også =) må bare bygge ferdig butikken www.stylingzone.net/shop Jauda. Så dette, men ikke aaaaakkurat så meget styling til BMW der kommer kommer, litt over 300 produkter til BMW =) and counting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Dæven... Stygge damer... Og Calibraen så helt jævlig ut... Nice work! lol hehe den calibra'n så ut som "kom skal vi drite" men intrøert var fint som faen! danke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vi har masse styling også =) må bare bygge ferdig butikken www.stylingzone.net/shop Jauda. Så dette, men ikke aaaaakkurat så meget styling til BMW der kommer kommer, litt over 300 produkter til BMW =) and counting Har du noen foreløpige priser på styling da? F.eks. Rieger E46 M3 til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 BMW interiør (16000,-): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 satans bra montering av neon bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Har du noen foreløpige priser på styling da? F.eks. Rieger E46 M3 til E36? Mener du E46 kittet ? nei, vi selger ikke ekte rieger, og det er ingen som klarte å kopierer det kittet der satser på custom.. men kan self skaffe det meste hvis bilen skal ombygges ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå