Gå til innhold

Opel Calibra - S2Customs

S2C
 Share

Anbefalte innlegg

hehe sant. men har ikke hatt noe sånt, Calibraen var jo der , no problems at all ;)

Husk at BMWen din koster ingenting der, Feteste MP3 spiller koster fra 800 kr (fra 3000 i Norge) ... Bilen står inni hele tiden og nøklene ligger låst i safen. Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For min del, så må jeg isåfall vente litt. Regne litt på tallene, og slikt. Skal nemlig investere i stylingen også, og innkjøp av det blir ikke før i februar/mars-området på kalenderen (Tar da lakkeringen av bilen og stylingen samtidig).

Uansett, så er det studielånet som bestemmer alt dette, så jeg får heller smøre meg med tålmodighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? :)

Sikkert derfor den skal sendes dit fra Sverige, spare arbeid lixom :lol:

Neida, men jeg ville neppe sendt bilen til Estland for styling / lakkering. Hørtes rart ut for det første, risikofylt for det andre. men for all del, funker vel greit for de som TØRR å sende bilen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det er lettere å stjele en bil i estland enn å dra hele veien til norge for å stjele enn bil som er verdt 150000 i Norge og selge den til 5000 euro i Estland. lol? :)

Sikkert derfor den skal sendes dit fra Sverige, spare arbeid lixom :lol:

Neida, men jeg ville neppe sendt bilen til Estland for styling / lakkering. Hørtes rart ut for det første, risikofylt for det andre. men for all del, funker vel greit for de som TØRR å sende bilen da

Hehe, hvis det går noe båt fra oslo til tallinn, no problemo =) koster penger for dem som ikke tørr da, koster å være kar :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen foreløpige priser på styling da? F.eks. Rieger E46 M3 til E36?

Mener du E46 kittet ? nei, vi selger ikke ekte rieger, og det er ingen som klarte å kopierer det kittet der :) satser på custom.. men kan self skaffe det meste hvis bilen skal ombygges ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...