S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 satans bra montering av neon bak da eieren som monterte det der, digger LED lysan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tja, syns hele bilen så ut som en bøtte med dritt utvendig jeg... Kronen på kuruken var jo den jævla vingen... MEN, interiøret var jævlig fint syns jeg, den skal du ha for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Har du noen foreløpige priser på styling da? F.eks. Rieger E46 M3 til E36? Mener du E46 kittet ? nei, vi selger ikke ekte rieger, og det er ingen som klarte å kopierer det kittet der satser på custom.. men kan self skaffe det meste hvis bilen skal ombygges ja Hmmm... Ingen som klarte å kopiere det kittet? Altså... ingen som klarte å kopiere Rieger kittet, eller at ikke Rieger klarte å kopiere E46 M3-stylingen slik at det ble bra? Kan ihvertfall få det Rieger kittet originalt for ca 9700,- NOK på norsk nettsted. Hvor mye tror du at dere lander på hvis det skal være custom? Hørtes ihvertfall dyrere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Snakk om forskjellige kitter her tenker jeg, tenkte på det der E46 til E36 som koster 40000,- jeg.. har du bilde? Custom koster fra 40000,- og oppover og innebærer glassfiber front/hekk/panser/sideskjørter/vinge alt lakkert og montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tja, syns hele bilen så ut som en bøtte med dritt utvendig jeg... Kronen på kuruken var jo den jævla vingen...MEN, interiøret var jævlig fint syns jeg, den skal du ha for som sagt, eieren ville ha det der.. interiøret var det eneste vi gjorde selv PS: Føler at det blir bråk her snart - Opel folka finner sikkert den topicen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ja, de får versågod komme Vi kan jo poste bmwene våre på opelforumene og se hvor mye positivt vi får ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 det ble gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Syns ikke BMW'ene deres var så fine heller. Er sånn som en annen skriver her at når man blir litt eldre og mer erfaren så skjærer slike ting i i øynene, blir nesten kvalm av å se sånt. Er sånn 14tis opplegg den stylinga der. Men det interiøret var ganske fint (det til BMW). Jeg personlig ville aldri sendt bilen min til øst Europa. Er riskiabelt nok å levere inn på verksted i Norge. Damene var fine! Er de fra Estland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Snakk om forskjellige kitter her tenker jeg, tenkte på det der E46 til E36 som koster 40000,- jeg.. har du bilde? Custom koster fra 40000,- og oppover og innebærer glassfiber front/hekk/panser/sideskjørter/vinge alt lakkert og montert. Tenkte på det her: http://www.restyle.no/nyetilbud/rieger.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Syns ikke BMW'ene deres var så fine heller. Er sånn som en annen skriver her at når man blir litt eldre og mer erfaren så skjærer slike ting i i øynene, blir nesten kvalm av å se sånt. Er sånn 14tis opplegg den stylinga der.Men det interiøret var ganske fint (det til BMW). Jeg personlig ville aldri sendt bilen min til øst Europa. Er riskiabelt nok å levere inn på verksted i Norge. Damene var fine! Er de fra Estland? Jau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Snakk om forskjellige kitter her tenker jeg, tenkte på det der E46 til E36 som koster 40000,- jeg.. har du bilde? Custom koster fra 40000,- og oppover og innebærer glassfiber front/hekk/panser/sideskjørter/vinge alt lakkert og montert. Tenkte på det her: http://www.restyle.no/nyetilbud/rieger.html Får det sikkert billigere hvis du vil ha kopi styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det første som slog meg, hva i f*** gjør en skropel inne på et BMW forum? Og hva er vitsen med å ødelegge en ellers så jævlig stygg bil, med en mujaffastyling? Sorry, men aldri har ordtaket passet bedre, smaken er som baken, og i den her i den negative retninga Konge komentar, helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 dere er så slemme jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 PS: Føler at det blir bråk her snart - Opel folka finner sikkert den topicen her For å si det sånn - en BMW stylet tilsvarende som den Calibraen der ville sannsynligvis fått like mye pepper som Calibraen, for BMWer kan også se seriøst dass ut. Bare å se tilsvarende tråder her inne om monsterface-BMWer.. Jeg pleier sjelden kritisere biler online, siden folk har forskjellig smak, og jeg liker at noen tør å skille seg ut, at noen har biler det er gjort fantastisk bra arbeid på slik at de er verdt å studere, selv om jeg ikke nødvendig ville kjørt rundt i de selv, men... denne er et godt eksempel på hvor ingenting står i stil og ingenting passer sammen. Alle elementene kræsjer med hverandre, og det ser rett og slett ikke bra ut. Det er ingen helhet what so ever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Snakk om forskjellige kitter her tenker jeg, tenkte på det der E46 til E36 som koster 40000,- jeg.. har du bilde? Custom koster fra 40000,- og oppover og innebærer glassfiber front/hekk/panser/sideskjørter/vinge alt lakkert og montert. Tenkte på det her: http://www.restyle.no/nyetilbud/rieger.html Får det sikkert billigere hvis du vil ha kopi styling. Hehe. Snakker vi da samme kvalitet? ABS-plast? Passform, etc.. Kopier pleier som regel å skille seg ut her. Da i en negativ retning. Har snakket med noen lakkeringssteder, og de foretrekker helst å arbeide med Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå