Gå til innhold

Opel Calibra - S2Customs

S2C
 Share

Anbefalte innlegg

Nja, vi liker glassfiber fordi det er mye bedre å fikse og lettere å jobbe med. Angående lakkeringssteder - vi bor jo i Norge, alt skal være dyrt ikke sant? og av det beste kvalitet, og alle må kjøre MB SL600 og Bentley. :D Det er self lettere å si at Rieger er bedre og dyrere, og at de liker å jobbe med det fordi de slipper å jobbe med glassfiber :) Vi liker utfordringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke helt min smak nei :) , men synes forøvrig at calibraen er en ok bil. Skulle gjerne hatt en 4x4 turbo. Har kjørt litt 4x4 med 150 gamp og syntes den bilen var grei å kjøre. Lyden var ikke helt bra, selv med effekt bakpotte, blir liksom en litt "hul" lyd når du gir på. Sikkert bedre med fullt effektanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Føler at det blir bråk her snart - Opel folka finner sikkert den topicen her :D

For å si det sånn - en BMW stylet tilsvarende som den Calibraen der ville sannsynligvis fått like mye pepper som Calibraen, for BMWer kan også se seriøst dass ut. Bare å se tilsvarende tråder her inne om monsterface-BMWer..

Jeg pleier sjelden kritisere biler online, siden folk har forskjellig smak, og jeg liker at noen tør å skille seg ut, at noen har biler det er gjort fantastisk bra arbeid på slik at de er verdt å studere, selv om jeg ikke nødvendig ville kjørt rundt i de selv, men... denne er et godt eksempel på hvor ingenting står i stil og ingenting passer sammen. Alle elementene kræsjer med hverandre, og det ser rett og slett ikke bra ut. Det er ingen helhet what so ever.

Den støtter jeg Gunnar....

Ellers så synes jeg at den som poster topicer som ; "Hva syns du om bilen min....?" etc må tåle evt pepper, for alle er ikke nødvendigvs enige her inne. Sånn er det bare. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...