Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liggende dyser og bensintrykksregulator (3,5bar) fra en M50B25.

Hvordan tror dere en M50B20 (3,0bar) vil reagere på å få disse montert?

Kan man forvente noe effektøkning eller blir det fiasko-prisen 2005?

Kan nevne at bilen er chippet og hele den regla der :lol:

Skrevet

motoren vil drukne i bensin siden dysene mest sannsylig er større og vil levere for mye da motorstyring er ment for å gå med dyser som leverer mindre.hvis du i tillegg øker grunntrykket så vil det bli altfor mye.

det du trenger er mere luft...først da kan du begynne å tenke på mere bensin. uansett så er ikke dette veien å gå.

Skrevet

Motorstyringene har ikke samme programvare. Det som teller her.

En motor skal ha 14,7 deler luft pr 1 del bensin. Da forbrenner den optimalt. Uten mer luft har du ikke bruk for mer bensin heller.

Skrevet

Sikker på at det ikke er samme programvare?

Kjører den dag i dag med en styrenhet fra 2L på en 2.5L. Prøvde med en 2.5L styreenhet en gang,absolutt INGEN forskjell. Vist det er annen prg.vare skulle vel det være det? Mulig man ikke merker forskjell :roll:

• 3 months later...
Skrevet

Testet ut dysene og regulatoren på motoren?

Har 2.5L dyser liggnde selv, og 2.0L motor. Så hvis det er noe å hente må jeg jo nesten montere det;)

Skrevet

Bmw323i..

Nei,dette prøvde jeg på en turbo konvertering for en 4-5 år sia,forskjellig ohm mente jeg feilen var.Det går ihvertfall ikke.

Skrevet

Har selv montert M50B25 (195cc) dyser i M50B20(ca150cc) motoren min og det funker dritbra! Pluggene ser helt strøkne ut. HOHO Lambdan regulerer vel med kortere åpningstid.. Vettafan jeg, men det funker.

Skrevet

det fungere nok ikke bare å bytt dyser her for å få noen meir effekt.. tror heller du kommer på minus siden på effekten en den er orginalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...