-Cain- Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hei. Har en diskusjon gående. Jeg mener jeg har sett en trehjuls Bmw i en film en gang. Døren i front, og motoren bak. Noen som vet hvor jeg kan finne opplysninger om denne? Eller hvilken denne er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Cain- Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Kan være den. Skal prøve å søke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Modellen kom på markedet som Isetta 250 i 1955...12 hestekrefter fra 250 cm3. I 1956 kom Isetta 300 med hele 13 hestekrefter fra 300 cm3. Modellen hadde faktisk 4 hjul, men noen få eksemplarer som ble bygget i England hadde kun 3 hjul.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Modellen kom på markedet som Isetta 250 i 1955...12 hestekrefter fra 250 cm3. I 1956 kom Isetta 300 med hele 13 hestekrefter fra 300 cm3. Modellen hadde faktisk 4 hjul, men noen få eksemplarer som ble bygget i England hadde kun 3 hjul.... Sære mennesker de der på den øya... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hmm.....jeg har lurt på det samme som trådstarter selv! Synes faktisk den var litt stilig! Bmw er Bmw! Ikke mange som har en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 var ikkje heilt store isetta sida, men står mykje anna nytti om BMW. http://no.wikipedia.org/wiki/BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 ...kul denne...BMW sin "2CV" Var brukt litt som ein nerde bil i si tid...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 denne er jo litt kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvis noen husker den halvdårlige serien som gikk på TV-norge for noen år tilbake, han Nerden med de store brillene, Steve (dødsforelska i Laura) tror jeg han het. han kjørte rundt i en sånn. Sviger's har faktisk et sånt karroseri (ribba) stående på låven, Seriøst liten bil. Morris mini blir stor i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Dere som bor i Bergen, kan forsåvidt ta en tur innom vårmønstringen neste år, det pleier stå en der Var det btw en slik en som er med i Mr.Bean? Han som Mr.Bean alltid velter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvis noen husker den halvdårlige serien som gikk på TV-norge for noen år tilbake, han Nerden med de store brillene, Steve (dødsforelska i Laura) tror jeg han het. han kjørte rundt i en sånn. Sviger's har faktisk et sånt karroseri (ribba) stående på låven, Seriøst liten bil. Morris mini blir stor i forhold OT:....Steve ja....han med buksa langt oppå magen...ikkje spes bra serie, men var vel ein del av "Happy Hour" på TVN med Steve, Fresch Prince in Bel Air, Step by Step...... -94 ca?? *mimmre mimmre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå