Gå til innhold

Film: E36 M3 med 1100 hk.

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eg stoler ikkje helt på det som står der :P

Nei det gjør ikke jeg heller.... men det er myye mer enn 400hk i den bilen.... men ca halvparten av 1100 som han påstår....: vil tippe 550-600 max!!

ok kan møte deg på halv veien hehe,, men er du ikkje enig i at 2,5 bar ville knust motoren? tenker på bunndel råder osv, nå husker eg ikkje ka trykk vs kjører på men det er vel litt mere gjennomført bygg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det stemmer det han skriver så har han jo kraftige råder osv..... og han skriver at han kjører på 30psi = 2bar... VS har et MYYYYYYYE mer gjennomført bygg ja....:) ta en titt på manifolden som DA Motorsport bruker.... syns den ser litt for "enkel" ut til den effekten han påstår.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lukter juks og bedrag i lange baner!

Aldri om den motoren passerer 1000hk!!!

Vet ikke hvor de har tallene fra,men det er tydelig at de har gjort en stor feil ved å påstå det,mulig de har lest noen papirer opp ned eller noe.

Kan jo være at det har sett litt feil og at det egentlig er en 318i med knfilter og effektanlegg.. Drar seg vel mot 100hk da? :) Er nok det som er riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke med ladetrykk, om det ikke er igjen oksygen i lufta vettu.. at du må ha sykt høyt trykk, er et tegn på dårlig kombinasjon av kam og topp porting..

Den bilen der har nok max 600hk.. Men lader han over 1,5bar for å få det, har han gjort no alvorlig feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er jo lang turbolag fordi turboen er montert på innsugsiden av motoren.

Jeg har faktisk sett turbo montering heeeelt bakerst i bilens eksosanlegg som visstnok skal fungere å.. Men da blir det nok noe làg ;)

Problemet er ikke lag her, men en overskrytende motor bygger ;)

1100hk får en e46 m3 til å se ut som den har fått motor stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har jeg diskutert på andre forum. En oppskrytt bil, eid av en oppblåst blære. Han farer med usannheter over hele internetet.

over heile internett?? ...det er ikkje småtteri!:wink:

Virkar litt overkill med 1100 hk ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har jeg diskutert på andre forum. En oppskrytt bil, eid av en oppblåst blære. Han farer med usannheter over hele internetet.

over heile internett?? ...det er ikkje småtteri!:wink:

Virkar litt overkill med 1100 hk ja. :wink:

Mulig overdrivelse, men ikke langt ifra. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. 1100 hk ja.. Den dag!! Er litt merkelig at VS sin spinner hele langstrekket opp på rudskogen. Så ikke anntydning til røyk på den E36'en der! Og mener at det så ut som om E46 lå bare å koste seg på 6000rmp hele tiden. kan jo ikke bli så mye fart ut av det. Han girte jo alltid etter at E36 hadde flekket han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...