johjoa Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Vell... som topicen sier... jeg har vel drokke først 5x0.5L bokser med øl, så 2x0.4L på byen pluss litt sprit... + Whisky Edit. Rettet på noen skrive feil og addet Whisky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hmmmm.... noe sier meg at det her var ett innlegg skrevet på impuls etter en bytur.... Uansett ettersom jeg nettopp har kommet hjem, så snakker vi ca 12X0,33, ett par glass Wiskey og 4 halvlitere på by'n! Fin kveld forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 ...javell? folk lure på mykje her inne, så sida eg allerede har lese innlegget, ja så kan eg svare og: 1,5 liter Pepsimax og 0 liter alkohol. ....kanskje nestehelg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 1,5 liter Pepsi Max her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gikk vel en liter rent, klart og iskaldt vann i min hals.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 2 glass med den fantastisk gode australske rødvinen Torbreck, 2004 Woodcutter´s Shiraz + et par glass med iskaldt kildevann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Autoart var på Oppdals tur. Ble ganske brisen Aner ikke hvor mye jeg drakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 12 halvlitre hjemme, halv flaske gin, og en halv vodka, + mange shambuca sots og ukjent antall halvlitre ute på byen og flying lamborgini (2dagers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Husker ingenting, glemmer det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Siden det da er min bursdag idag, så ble det endel alkohol igår ja ca 60 dl med sprit En kopp baileys og kaffi Et par shotts hvitvin (aner ikke hvor mye) Og enda mer shotts Ble jeg full? -JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 grattis me dagen aquilera! men 60 dl me sprit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 grattis me dagen aquilera! men 60 dl me sprit?? Heheheh, off, ikke helt klar i toppen enda Mente vel 6 DL Surrer godt enda kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Siden det da er min bursdag idag, så ble det endel alkohol igår ja ca 60 dl med sprit En kopp baileys og kaffi Et par shotts hvitvin (aner ikke hvor mye) Og enda mer shotts Ble jeg full? -JA!! GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gratulerer med dagen, Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå