Bmw323i Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 sitter å kjeder ræva av meg nåå, noen som vet om en god film jeg kan leie eller noe slikt? baaaaaaaaaaah :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 TERKEL i kniPe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hahah, den må jeg se! har lest litt om den! takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hostage, med Bruce Willis! Så den i går, og den var verdt hvert eneste minutt! Anbefales på det sterkeste. T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hostage er bra, den bør du se! Terkel i knipe, for en sinnsyk film! Det er faktisk nesten på grensen til kriminelt at den filmen har 11-års aldersgrense.. Må sees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hostage er en råbra film, jeg så terkel i knipe i går og den er ekstrem i forhold til den 11års grensa men dæven så morro! Sahara er også en bra film;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 TERKEL i kniPe http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=403045 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hostage bra?? Ikke f... Kjedelig film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 alle har vel sin smak på film området også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Kjøp Band of Brothers-serien, så har du 10 timer med verdens beste serie (WW2). Min favorittliste: 1. Band of Brothers 2. Braveheart 3. Saving Private Ryan 4. The Rock 5. Lord of The Rings 6. The Gladiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Terkel i Knipe er jo bare sinnsykt morsom da:P holdt på å flire meg ihjel når jeg så den:P Så hostage nå nettopp døds rå film, lenge siden jeg har sett en så bra action film etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Så hostage nå nettopp døds rå film, lenge siden jeg har sett en så bra action film etter min mening.. Action? Hvor da? Var jo bare på slutten. Ellers var den gørr . Og herr Willis så direkte uinteressert ut. Filmen er forsåvidt grei, men da som thriller. Ingen actionfilm. Batman Begins derimot.....oh yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Du kan låne Friends colletion min, har hele greia. 250 episoder ca, det blir noen timer Men det går absolutt ikke å bli lei av Friends! Beste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 TERKEL i kniPe http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=403045 ... Norge i sitt vanlige nøtteskal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 så både terkel i knipe og hostage igår! begge filmene var gode! takk for tipsa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå