lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 se terkel råe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 se også en film som heter Sahara;) likte den veldig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 TERKEL i kniPe http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=403045 ... Norge i sitt vanlige nøtteskal Du må da være enig at det ikke er en film for 11åringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 den filmen der burde kanskje hatt 15år om ikke mer.. for endel av de scenene i den filmen er altfor støtende iforhold til hva en 11åring burde se..og ikke er det sikkert de skjønner humoren i filmen heller som 11åring..=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hmm.... Var og så Izzat her om dagen. Da var det to foreldre som hadde med seg en liten kid som.. tja.. 13-14 år (filmen har 15års grense, men lov md den alderen hvis man har med foreldre, elns). Syntes vel kanskje det var litt uansvarlig av foreldrene å ta med ungen på DEN filmen. Så at moren holdt seg ved flere anledninger foran munnen (og sikkert øynene noen ganger)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 -Cinderella Man - Frihetens Regn - XXX 2 jah.. heh.. Hostage står i DVD'n, må bare skru den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kjøp Band of Brothers-serien, så har du 10 timer med verdens beste serie (WW2).Min favorittliste: 1. Band of Brothers 2. Braveheart 3. Saving Private Ryan 4. The Rock 5. Lord of The Rings 6. The Gladiator Hoi!!Der var det mye likt som på min favoritliste : 1, Lord of The Rings 2, Star Wars 3, Braveheart 4, The Gladiator 5, The Fift Element 6, Tre nøtter til Askepott (jentefilm som er et must for å komme i julestemmning hvert år ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Meet the Fockers er jo også bare rå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 family guy the movie den er også ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det er 2 filmer som alltid kommer til å være mine favoritter, de kan rett å slett ikke slåes, i mine øyne er disse as good as it gets. Ingen filmer treffer meg slik som disse; American History X Fight Club Har igrunn en liten favoritt til, den er også helt utrolig; Blow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 TERKEL i kniPe http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=403045 ... Norge i sitt vanlige nøtteskal Du må da være enig at det ikke er en film for 11åringer? Jo, jeg ble jo egentlig litt sjokkert selv at det bare var 11års grense på den, men det er jo ikke vits å lage så mye ut av det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lock Stock and Two Smoking Barrels er en av filmene jeg har sett flest ganger. Snatch er også knallfet, men når ikke helt opp til Lock Stock. Også enig med Desloch i at The Rock er kongefilm. Har sett den også mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Boondock Saints!!! Filmen nesten ingen har sett, men som alle digger i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 TERKEL i kniPe Så den her for ei uke sie .. vi blei sjokkert over at dem har sotte 11års aldersgrense på den! Skikkelig hysterisk film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Boondock Saints!!! Filmen nesten ingen har sett, men som alle digger i ettertid. Fet film ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå