TorErling Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ville heller sett vekk fra BMW visst hun skal få nyest mulig bil i den prisklassen, finnes veldig mye annent der ute. Iallefall for noen som (kansje?) ikke er så intresert i bil som vi er. f.eks. http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1130105338931?finnkode=6311538&sid=3a5By2-DJ338918&pos=19&tot=20 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1130105457106?finnkode=6205388&sid=3ajHiDwYX451539&pos=273&tot=276&page=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Når Gunnar allerede har nevnt Toyota vil jeg si Yaris. Det er skikkelig fin bil. 4 stjerner i EuroNcap lavt bensinforbruk osv.... Jo nyere bil hun kjøper jo mindre problemer blir det også og ikke minst sikrere bil. For 80 000 får du betydelig nyere Toyota enn BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Yaris er nok ikke noe dårlig valg hvis man får en i den prisklassen. De har en helt forferdelig sittestilling riktignok. Corolla er nok heller ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Nyest mulig Toyota Corolla! Prakker du på henne en gammel E36 får du høre det hver gang det skjer noe galt... Japp, det er det jeg også er litt små redd for, men jeg stikker snart i militæret, så da slipper jeg å høre det Men en sånn gammel stygg Corolla blir det ikke, de ruster da må det bli av den nyere og den er litt for dyr. Men det er vel ikke så mye problemer med E36? Så lenge man passer på å kjøpe en som er i grei stand, og tar vare på den(Regelmessig service, osv)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jepp en som er tatt vare på og kommer til og fortsatt bli tatt godt vare på er vel ikke noe problem. Hvis du kjøper en 1997/98 mod e36 så er det ikke mye trøbbel med dem, E36 har jo blitt lagd noen av etterhvert så de siste utgavene er velsmurte maskiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Nyest mulig Toyota Corolla! Prakker du på henne en gammel E36 får du høre det hver gang det skjer noe galt... Enig med Gunnar. Den bilen er en evighetsmaskin! Er riktignok litt "kulere" med Bimmer, men vet ikke hvor nøye moren din er på sånnt...? Eller blir det vel omtrent det samme med Yarisen som Corollaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå