Gå til innhold

E36 M3 eller E46 M3 styling?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Vet det er en god del "gamle travere" her på forumet, som liker ting så diskret som mulig, når det kommer til styling... meeeeeeen... jeg prøver meg allikevel:

Hvem av M3 stylingene mener dere ville passet på en hvit E36?

Altså..

-E36 M3 stylingen (M-tech?)

-E46 M3 stylingen

Snakker selvsagt komplett sett til dem begge.

Har også tenkt til å ha angeleyes (krom?) samt, lyktelister (liker en slik type front det gir rundt lyktene)

Hva mener dere passer til en av stylingene når det kommer til baklykter? Leksus er vel type veldig bannlyst her, tenker jeg ;)

Og ja, jeg skal beholde hvitfargen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg ville gått for M-tech stylingen, helt klart den fineste i mine øyne. Ellers så er fjorårets (eller året før der) Seidl styling stilig blandet med andre godbiter! :)

Har selv Hella Angels i krom (svart bil), syns det ser meget bra ut! Lyktelistene mine er kappet litt slik at de ikke dekker fult så mye av lykta, ble litt stiligere sånn.. fikk mer av angel eyesn fram:)

Ellers gleder jeg meg mye til å se hvordan bilen din blir, så du må legge ut bilder etterhvert. Går litt for lite styla hvite biler rundt om:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for M-tech stylingen, helt klart den fineste i mine øyne. Ellers så er fjorårets (eller året før der) Seidl styling stilig blandet med andre godbiter! :)

Har selv Hella Angels i krom (svart bil), syns det ser meget bra ut! Lyktelistene mine er kappet litt slik at de ikke dekker fult så mye av lykta, ble litt stiligere sånn.. fikk mer av angel eyesn fram:)

Ellers gleder jeg meg mye til å se hvordan bilen din blir, så du må legge ut bilder etterhvert. Går litt for lite styla hvite biler rundt om:)

Lykke til!

Hmm... tror vel at jeg burde kanskje ha kromlykter foran på min... siden resten av bilen er hvit og slikt..

Menne... hvis du ser på denne siden:

http://www.restyle.no/nyetilbud/rieger.html

Så høres det jo ut som at det kun er noe man setter på det originale, eller er dette hele greien som "trengs" for å få en slik m-tech front?

Evt.. noen andre steder du vil anbefale for et slikt kit til en billig penge? Re:style er jo ekstreme på pris (original Rieger, altså).

Har du lyktelister både oppe og nede? Har du dem nede som er med "buer" (à la E46) på eller de som er rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 m-tech absolutt.. :) blir clean da.. blir spennede og se bilen din når den er ferdig.. skal vel hellakkeres hvit regner jeg med? :)

Skal hellakkeres hvit ja. 14 år gammel hvit er jo ikke akkurat alpehvit lengre ;)

Bilen ser foreløpig slik ut (dvs kun felger som er styling ennu):

IMG_3210_red.jpg

IMG_3212_red.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk her, bilder av bilen min:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11281

Har tenkt litt på å ha lister nede oxo, men tror det blir litt i overkant i forhold til resten av bilen. Satser på et så clean utseende som mulig. Men det er mye mulig at det blir forandringer på bilen over vinteren:)

Er ikke helt sikker på hvor det er billigst styling, har sett "orginale" M-tech fangere til 4-5000 pr stk front+bak.

Trur jeg ville satse på å kjøpe noe brukt for å få ned prisen litt, er jo endel som kjøper Bmw og river av m-tech stylinga og hiver på rieger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk her, bilder av bilen min:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11281

Har tenkt litt på å ha lister nede oxo, men tror det blir litt i overkant i forhold til resten av bilen. Satser på et så clean utseende som mulig. Men det er mye mulig at det blir forandringer på bilen over vinteren:)

Er ikke helt sikker på hvor det er billigst styling, har sett "orginale" M-tech fangere til 4-5000 pr stk front+bak.

Trur jeg ville satse på å kjøpe noe brukt for å få ned prisen litt, er jo endel som kjøper Bmw og river av m-tech stylinga og hiver på rieger etc.

Så jeg burde da altså styre unna "frontleppe" og heller ta en "front"? Forskjell her?

Bilen din så forresten veldig bra ut! Er bra noen også har firedørs E36 også ;) Blir liksom litt dumt å se på en coupe på hvordan stylingen blir, når coupe ser en del anderledes ut enn sedan (er litt mer sportslig, syntes jeg).

Den fronten du har (med netting og alt), kom den ferdig, eller er det mye ettermontert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til frontlykter (700 kr :D), er å sette inn ringer i originallyktene. Dette har jeg gjort, og synes faktisk det ser bedre ut:

DSC00752.JPG

 

Ikke kjøp for store lyktelister, det ser bare dumt ut.

Litt i tvil om stylingen. Ville gått for E36 M-styling hvis den er komplett.

Forresten, hvor mye koster hellakkering i tillegg, når du uansett skal lakkere skjørt, speil, frontfanger og bakfanger? (tenker da samme farge)

Endret av Desloch
Gammel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg legger i leppe er vel underdelen til m-tech fangern, bygger den enda mer ned. Så du kommer nok ikke unna fronten;)

Takk for det:) Alt er ettermontert der, netting og leppe. Syns det ser rett ut til nå da, men lurer litt på M-tech styling jeg også. Men then again, er veldig ubestemt. Kan være man bare lar det være å heller fikler med detaljer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til frontlykter (700 kr :D), er å sette inn ringer i originallyktene. Dette har jeg gjort, og synes faktisk det ser bedre ut

Nja... Kanskje kanskje... men det er også det at noen angel eyes kommer med prosjektorlys, som da blir en del bedre enn mine 91mod "lyskastere". hehe.

Ikke kjøp for store lyktelister, det ser bare dumt ut.

Litt i tvil om stylingen. Ville gått for E36 M-styling hvis den er komplett.

Forresten, hvor mye koster hellakkering i tillegg, når du uansett skal lakkere skjørt, speil, frontfanger og bakfanger? (tenker da samme farge)

Jeg har ennu ikke funnet eller snust etter pris på en lakkeringsjobb. Skal ikke ha en -hellakkering-. Dvs ikke innvendig (noe som da er i en hellakkering). Kun utvendig. Burde vel i teorien... koste littegranne mindre for en utvendig lakkering til SAMME farge, enn til en annen farge. Er vel litt mindre arbeide.. (ikke det at jeg er spesialist på området).

Blir uansett i februar/mars-området på kalenderen at jeg skal lakkere. Er da jeg har penger, samt er da det er billigst. Ihvertfall det jeg har hørt. Flere som skal ha lakkert ting og tank da. *presse priser* ;)

PS: faktisk... før jeg startet denne tråden, så hadde jeg bestemt meg for en E46-styling.. men.. når jeg tenker meg litt om, så blir kanskje m-tech bedre.. Må bare se om jeg finner en E36 med m-tech styling også.. Da i fargen -HVIT-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg legger i leppe er vel underdelen til m-tech fangern, bygger den enda mer ned. Så du kommer nok ikke unna fronten;)

Så jeg må ha en front og en leppe (hvis jeg vil)? Hmm... Må se om jeg finner fronter da. På re:style selger dem visst bare leppen :(

Takk for det:) Alt er ettermontert der, netting og leppe. Syns det ser rett ut til nå da, men lurer litt på M-tech styling jeg også. Men then again, er veldig ubestemt. Kan være man bare lar det være å heller fikler med detaljer:)

Du har altså ikke M-tech styling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha begge deler ja, og catkiller helt under! Blir så lavt at det er helt ubrukelig å kjøre med, men det ser veeeeeldig stilig ut:)

Er ikke m-tech nei, orginal fanger med gitter satt inn og Rieger leppe på.

Menneh, frister med m-tech da.

Du skal greie å få lakkert bilen til 10000,-

Hvis du får noen til å lakke på kveldstid 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...