Gå til innhold

E36 M3 eller E46 M3 styling?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

må bare blande meg inn jeg også 8) E-36 m styling er best, men ikke bakfangeren, den syns jeg er litt tam, så der burde du gå for Seidl, Rieger eller Lumma. Pris i fallende rekkefølge med seidl som dyrest. Liker foresten ei Kersher leppe på m fronten, hvis du ser på bilde av caben min så er det ei Kersher leppe på den.

911672-bilde3-dscf0319.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Et alternativ til frontlykter (700 kr :D), er å sette inn ringer i originallyktene. Dette har jeg gjort, og synes faktisk det ser bedre ut:

DSC00752.JPG

(flere bilder på www.bogaard.no/bmw )

Ikke kjøp for store lyktelister, det ser bare dumt ut.

Litt i tvil om stylingen. Ville gått for E36 M-styling hvis den er komplett.

Forresten, hvor mye koster hellakkering i tillegg, når du uansett skal lakkere skjørt, speil, frontfanger og bakfanger? (tenker da samme farge)

slik skal en bil se ut.. var noe av det mest strøkene og det peneste ejg har sett..

vis du skal selge denne så send den pm til meg..

men on topic.

jeg har selv e46 m3 stylinga, men jeg mener selv at e36 m3 er mer pen å se på. og passer veldig til bilen, men jeg skal selge mitt da. e36 fornt fanger og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monteres da denne her rett på originalfangeren? -->

Hvilken type bakfanger passer til disse stylingene? Sideskjørt?

Monteres rett på orginal fanger ja, passer vel egentlig best til orginal skjørtene siden du bruker orginal fanger. Men er sikkert ikke dumt med M skjørt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en god del "gamle travere" her på forumet, som liker ting så diskret som mulig, når det kommer til styling... meeeeeeen... jeg prøver meg allikevel:

Hvem av M3 stylingene mener dere ville passet på en hvit E36?

Altså..

-E36 M3 stylingen (M-tech?)

-E46 M3 stylingen

Snakker selvsagt komplett sett til dem begge.

Har også tenkt til å ha angeleyes (krom?) samt, lyktelister (liker en slik type front det gir rundt lyktene)

Hva mener dere passer til en av stylingene når det kommer til baklykter? Leksus er vel type veldig bannlyst her, tenker jeg ;)

Og ja, jeg skal beholde hvitfargen ;)

Tror bilen din hadde blitt finest med M-tech styling jeg. Frontfanger,M-speil, sideskjørt, hekkskjørt og lister. Sett i sort gitter i fronten, hellaker bilen hvit, kjøp hvite baklykter (ikke LED lykter nei [-X ) + sideblink. Sorte Hella lykter fram + blink og avrund det hele med lyktelister i bilens farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...