Gå til innhold

E36 M3 eller E46 M3 styling?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Virka litt dyrt, ja. Men siden jeg reiser til Tyskland noen ganger i året og har venner som bor der, så blir det fort litt billigere.

Lurte bare på hvordan kvaliteten er, for de ser jo ganske bra ut.

Sant sant. Men fortsatt ingen som vet noe om Hella-lyktene som selges på koed.dk har projektorlys osv.. :?

Blir vel uansett innkjøp i.. tja.. februarområdet, men allikevel greit å merke seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt til å ha angeleyes (krom?) samt, lyktelister (liker en slik type front det gir rundt lyktene)

Jeg ville ikke hatt lyktelister på en hvit E36.

Det sto slike på min de første 24 timene etter at jeg kjøpte den. Bilen ser utrolig søvnig ut med slike lister. På mørke E36er viser ikke disse listene så godt og det passer mye bedre. Skal du absolut ha slike lister bør du gå for de minste som finnes på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt til å ha angeleyes (krom?) samt, lyktelister (liker en slik type front det gir rundt lyktene)

Jeg ville ikke hatt lyktelister på en hvit E36.

Det sto slike på min de første 24 timene etter at jeg kjøpte den. Bilen ser utrolig søvnig ut med slike lister. På mørke E36er viser ikke disse listene så godt og det passer mye bedre. Skal du absolut ha slike lister bør du gå for de minste som finnes på markedet.

Jaja. Skal ha slike tynne øverst, tenker jeg. Blir nok sikkert noen nede også. Får sjå. Er noen mnd til uansett :) Skal få opp en prosjekt-tråd her når jeg skal starte med bøtteballetten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...