Leonard Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Vi burde kanskje starte en sånn syforenings-kategori her på bimmers. Dette er vel det motsatte av hva vi er vant til her. Som regel så er det dama som har forlatt vedkommende som har skrevet de tidliger postene. Nå er det omvendt. Det er ei dame jeg liker så grusomt godt, men har ikke sjans... Det høres sikkert skikkelig taper-aktiv ut å begynn å tull med noe sånn på et bilforum. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjør lengre. De siste ukene har jeg ikke vært meg selv. Går rundt å tenker på henne konstant. Drøm faen meg om ho også. Uansett hva jeg gjør, så er hun der. Nå om dagene er jeg ikke i stand til noe. Jeg er bare en skygge av meg selv. Og ja, jeg vet at det er flere, og bedre, fisk i havet. For min del kunne det vært tomt. Satt på trenings studioet i forje uka ilag med Johjoa og køddet med at Omega3 var godt for hjertet. Det funker heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er jo veldig vanskelig og komme med et "Fasit-svar" i en slik situasjon som dette, men det fins jo alltids noen "gode" tips/råd som kanskje kan hjelpe her; Du skriver at du ikke har sjans? Hvordan vet du dette? Har du snakket med vedkommende, eller har du hørt det av andre som igjen har fått det fra henne? Uansett, hvis det faktisk er tilfelle at du ikke har sjans så blir jo ting ganske håpløst.. Det kan jo være spesielle grunner til at du ikke har sjans, noe ved deg, enten personlighet, utseende eller noe du har sagt/gjort som hun ikke liker? NO OFFENCE! Men hvis det kun er du som TROR du ikke har sjans, så er mulighetene mange:D Hvis det på en måte er en avstands forelskelse og du ikke har noe "kontakt" med henne så foreslår jeg at du prøver og finne en måte og komme i kontakt med henne på. Du har jo tydeligvis møtt/sett henne et sted, er det et sted der hun pleier og være; treningssenter, bibliotek, etc? Prøv å gå den veien at du ER på samme steder, kanskje du får en mulighet til og ta kontakt? Eller du kan prøve og skjule deg i mengden og "bli kjent" med henne utifra ting hun gjør, observer, studer, osv, og utifra det du kanskje finner ut så åpenbarer det seg kanskje også en mulighet for nærmere bekjentskap? Har dere noen felles venner? Hvis ikke kan du prøve og "snike deg inn" i vennekretsen hennes, prøv og bli kjent med/få kontakt med noen av hennes venninner og/eller kamerater, så får du sikkert en mulighet til og treffe henne før eller senere. Hvis du klarer og opparbeide god kontakt, altså et nært vennskap med hennes venner så er det ingen ting i veien for de også kanskje "hjelper deg" litt på vei, forklar problemet for dem! Men det beste (syns nå jeg) er at du går rett på sak, altså rett på henne, og ikke en omvei via vennekretsen hennes. Du må nesten velge fremgansmåten selv, noe som passer deg og din væremåte! Hvis du får kontakt med henne så er det viktig at du er deg SELV! (uansett om du kanskje finner ut at hun digger Brad Pitt, så er det ikke noe sjakktrekk og prøve og etterligne han, hehe) Smil og vær blid og glad, bruk gjerne humor som virkemiddel, til en viss grad. Det viktigste er uansett at du holder på oppmerksomheten hennes. Vis at du er tilstede, gjør slik at hun ikke glemmer deg 5min etter at dere prata/traff hverandre etc. Vær frempå men ikke så mye så hun ser på deg som masete og går lei! Ja, det er ikke lett og finne denne balansen, som varierer fra person til person I førsten er det viktig at DU viser hva DU vil, at du gjerne vil ha bedre kontakt og bli bedre kjent! (Etterhvert kan du kanskje prøve og "sjekke henne ut", ikke vær direkte avvisende, men vær litt tilbaketrukket, og se om hun gjør noe for og holde på kontakten.) Jenter/damer kan dette trikset de også, og det må du være obs på! De spiller litt tilbaketrukne til tider for og sjekke om du da anstrenger deg litt ekstra for og holde på interessen/oppmerksomheten hennes, eller om du er av den typen som gir seg lett;) Foruten det hun ev. sier eller gjør så kan du også "lese" henne ved og studere kroppsspråket hennes. Sender hun ut signaler som kan gi deg en pekepinn på hva hun vil? Uansett hva du velger og gjøre så husk disse tingene: 1. Vær ærlig, åpen, og DEG SELV! 2. Snakk mye, dialog er ALT! 3. Lytt. Vær interessert når hun prater! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Dette var bra skrevet og rådene/tipsene virker meget fornuftige...stå på skillbill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 bra tips, skillbill!! vær deg selv, er mitt beste råd. og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Veldig bra det skillbill skriver, men vil gjerne legge til noe på det med å vise interesse. Selvølgelig skal du vise interesse, men det som (jeg) har skjært meg på et par ganger er at en viser for mye interesse når du først har fått kontakt. Dvs. ikke ring 4ganger for dagen når du kan ringe annenhver dag. Hun glemmer deg ikke så lett. Ikke send 5nattameldinger når du kan sende 1meldign! Du skjønner sikkert hva jeg mener. Jenter liker ikke gutter som er altfor inpåsliten. (Dette er av erfaring, så mener det skal være ganske likt på alle jenter) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Veldig vanskelig situvasjone det der, men som skillbill sier, - Du kan ikke vite om du har sjangs eller ikke før du har prøvd! Mange gode tips der som han skriver... Vi damer er som dere kanskje vet ikke altid like gode å forstå seg på Vi liker ikke mannfolk som er tilbaketrukne, men heller ikke dem som er mest frempå, dvs du må finne en mellomting som virker naturlig! Men det å være naturlig når du har det sånn som du skriver her, er jo lettere sagt en gjort!! Vi elsker oppmerksomhet, så bare det å gjør noe som minner henne på deg hele tia, kan være cluet!Kom deg inpå noe hun bruker tia si på,event. in i hennes vennekrets, viss du går på skole med henner så prøv å kom på samme gruppe som henne når det er prosjekt på gang! Viss du bare kommer deg såpass i nærheten at det er naturlig for deg å ha mobnr hennes, (vi finner jo fort ut at dere har funnet nr vårs på gule sider viss ikke det finnes en god grunn til at dere har det ) så send en mld en gang iblandt, om helt andre ting - feks. hvordan den oppgaven skulle gjøres, hva skjer i helga osv. Da merker du fort om hun er avvisende eller om det er små smilemunner i slutten av mellingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Veldig vanskelig situvasjone det der, men som skillbill sier, - Du kan ikke vite om du har sjangs eller ikke før du har prøvd!Mange gode tips der som han skriver... Vi damer er som dere kanskje vet ikke altid like gode å forstå seg på Vi liker ikke mannfolk som er tilbaketrukne, men heller ikke dem som er mest frempå, dvs du må finne en mellomting som virker naturlig! Men det å være naturlig når du har det sånn som du skriver her, er jo lettere sagt en gjort!! Vi elsker oppmerksomhet, så bare det å gjør noe som minner henne på deg hele tia, kan være cluet!Kom deg inpå noe hun bruker tia si på,event. in i hennes vennekrets, viss du går på skole med henner så prøv å kom på samme gruppe som henne når det er prosjekt på gang! Viss du bare kommer deg såpass i nærheten at det er naturlig for deg å ha mobnr hennes, (vi finner jo fort ut at dere har funnet nr vårs på gule sider viss ikke det finnes en god grunn til at dere har det ) så send en mld en gang iblandt, om helt andre ting - feks. hvordan den oppgaven skulle gjøres, hva skjer i helga osv. Da merker du fort om hun er avvisende eller om det er små smilemunner i slutten av mellingene Jeg må si meg enig med deg! D er også viktig å ikke ta seg selv så høytidelig, har du god humor så bruk d! Jeg liker i allefall de som man kan spøke med og som dere sier; være seg selv! La oss få høre hvordan d går! Lykke til! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Veldig vanskelig situvasjone det der, men som skillbill sier, - Du kan ikke vite om du har sjangs eller ikke før du har prøvd!Mange gode tips der som han skriver... Vi damer er som dere kanskje vet ikke altid like gode å forstå seg på Vi liker ikke mannfolk som er tilbaketrukne, men heller ikke dem som er mest frempå, dvs du må finne en mellomting som virker naturlig! Men det å være naturlig når du har det sånn som du skriver her, er jo lettere sagt en gjort!! Vi elsker oppmerksomhet, så bare det å gjør noe som minner henne på deg hele tia, kan være cluet!Kom deg inpå noe hun bruker tia si på,event. in i hennes vennekrets, viss du går på skole med henner så prøv å kom på samme gruppe som henne når det er prosjekt på gang! Viss du bare kommer deg såpass i nærheten at det er naturlig for deg å ha mobnr hennes, (vi finner jo fort ut at dere har funnet nr vårs på gule sider viss ikke det finnes en god grunn til at dere har det ) så send en mld en gang iblandt, om helt andre ting - feks. hvordan den oppgaven skulle gjøres, hva skjer i helga osv. Da merker du fort om hun er avvisende eller om det er små smilemunner i slutten av mellingene Jeg må si meg enig med deg! D er også viktig å ikke ta seg selv så høytidelig, har du god humor så bruk d! Jeg liker i allefall de som man kan spøke med og som dere sier; være seg selv! La oss få høre hvordan d går! Lykke til! \:D/ Enig med dere! Og lykke til, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 .,.....trur skillbill er sexolog eg. kjempetips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hehe..sexolog faktisk! neida, er nok bare en vanlig gutt/mann på 21 år som har plukket opp et og annet tips opp gjennom livets gang, pluss at jeg har lært av mine egne og andres feiltrinn *jentevenner er en fin ting* de har mye og lære bort om hvordan de reagerer på ting og hvordan de vil at gutter skal gå frem for og få deres oppmerksomhet (jeg må også få legge til at det var veldig hyggelig med slike positive tilbakemeldinger på mitt første innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 skillbill the dr lover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 skillbill the dr lover hehehha! eller du kan bare gå bort å snakke med henne i fylla! hvis hun hilser på deg neste dag eller noe slikt så merker du jo om hun finner interesse i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Så du klarte og brenn deg på hu derre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er jo veldig vanskelig og komme med et "Fasit-svar" i en slik situasjon som dette .... Må nesten si takk for innsatsen Og til de andre som har svart. De som gidder og les alt, vil nok få en temmelig god anelse om hvordan ting ble sånn som det er. Hvor skal jeg begynne. Vi har mange felles venner! Ble kjent med henne på en bursdagsfest for, noe mellom, 1-2 måneder siden. Vi var begge de eneste som ikke drakk på festen. Så vi ble på en måte en naturlig "gjeng" der:p Men det gikk litt og stokk og stein på den festen, bursdagsbarnet fikk i seg litt mye tyrker. Så fikk ikke så mye tid. Så i ettertid fant jeg henne på vennelisten (på blink) til ei venninne. Pratet med henne der. Så fikk jeg msn hennes. Så pratet vi på msn. Men siden hennes pc var kaputt så ble det ikke så veldig mye prating. Så en lørdagskveld logget jeg meg på msn, og hun var der. Vi begynte å prat og det viste seg at hun satt hjemme i leiligheten og kjedet seg, venninna som hun bor ilag med var dratt til typen. Så jeg tenkte at dette var en gylden mulighet til å besøk ho, siden jeg ikke hadde noen planer for kvelden. Jeg spurte om vi skulle finn på noe, så sa ho ja. Tok med noen filmer, en skrekkfilm, damer bruk å lik sånt:p og racer kjørte bortover til henne. Vi så film, pratet, hun lærte meg til og med å tegne en hest. Og det så ut som en hest også. Så utpå morningen tenkte jeg at det var på tide å ta kveld. Klokken var rukket å bli 0800... Og hvis det skulle vær av noe betydning, nei vi hadde ikke sex. Vi pratet litt om å dra på kino, se Sjokoladefabrikken. Så noen dager etter (tirsdag eller onsdag) sendte jeg henne en melding og spurt om kino. Det gikk et par timer, så jeg begynte å tvil på om hun ville svar. Men så poppet det inn en melding. Bedre sent enn aldri Hun hadde ikke mulighet. Skole og så skulle hun hjem i helgen. Så på da helgen var komet (lørdagen) sendte jeg henne en melding, spurte bare sånn smått om hva hun drev med og om hun ville finne på noe en dag. Fikk ikke svar for på søndags kveld. Ho sa hvis jeg ville kunne jeg komme innom, så kunne vi sløv og se åndenes makt. Sendte melding tilbake om når jeg kunne komme, og om jeg kunne ta med pizza og kanskje en film. Fikk ikke noe svar. Så 30 min etterpå logget jeg meg på msn. Hun var der. Fikk vite at hun ikke gadd og svare på meldingen. Så sa hun at det begynte noe på tv som hun skulle se. Ble borte. Hadde ikke fått klart opp om jeg kunne komme. Så jeg ble hjemme. Kanskje et dumt trekk. Jeg vet ikke. Så på tirsdag fant jeg ut at dette gikk ikke lengre, så tilstod jeg alt(på mail vel og merke, hun var ikke på msn, og det var for mye for å skrive på sms) at jeg ikke klarte å slutt å tenkte på henne osv. Fikk tilbake "jeg ser på oss som kompiser, og sånn vil det nok fortsett å være" Trur det var alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Tålmodighet er nok tingen! Vet hvordan det der er - panikk om man ikke får svar på en mer eller mindre ubetydelig melding i løpet av 10 minutter. Desverre er det ikke annet å gjøre enn å ha is i magen. Må ikke virke desperat. Den tilståelsesmailen din tror jeg desverre var et stort feiltrinn.. Tror jeg ville latt det gå litt tid nå, så prater dere forsiktig på MSN igjen, om løst og fast, og hold en VELDIG uformell tone. Ikke mas deg inn hos henne igjen. Bare la henne få tid til å innse at du kanskje er veldig ålright allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå