HenrikE30+ Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg ser for meg at aluforinger kan bli fort skjeve? Eller? Hvordan i alle dager ser du for deg det?!?! Å, nei... Ta det helt med ro! Det skal nok endel til før de blir skjeve. Fordi aluminum er et mykt metall i utgangspunktet... Og foringer utsettes for et enormt press og belastning. Jeg kan trygt si at disse ikke vil være i faresonen for å bli slått skjeve. De er dreiet ut av ett solid stykke aluminium. Det fleste andre ting på bilen blir nok slått i stykker før foringene evt. skulle ta kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg kjører med polyurethan foringer og alu på diffen. Fungerer meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Sjøvannsbestandig faktisk ja det et vel offshore kvalitet. disse er det vel omtrent ubegrenset levetid på? hehe...min erfaring med offshoremateriale er at alt ruster, det er bare til hvilken grad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 klarte ikke og plasere dn differensialforing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå