Gå til innhold

Parkert for vinteren

Trotto
 Share

Anbefalte innlegg

Hos if... har de noe som heter "lagringsforsikring" eller noe slikt (kun brann/tyveri). På B10'en er denne forsikringa på ca. kr. 3000,- Full forsikring er nærmere kr. 11000, Differansen er da på kr. 8000,- Så på 6 mnd sparer jeg kr. 4000,- på å levere skiltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene er til for å brukes! :)

Ikke særlig interessant å se "ASC" blinke i dashbord hver gang man skal berøre gasspedalen, samt kun 10cm opp til en svindyr intercooler og et sportsunderstell som får meg til å føle meg som "Prinsessen på erten" på alle issvuller gjør at jeg velger å parkere. Så slipper jeg å tenke på at saltet legger seg på utilgjengelige steder og etser hull i bilen, som det er bygd kun 507 eksemplarer av. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med forsikring når man tar av skiltene?

Du ringer å sier at skilter er levert inn. Og at du for øyeblikket bare trenger tyveri og brann forsikring. Er du heldig, som meg, får du igjen litt penger hvis skiltene er av i mer enn 3 eller 6 måneder.

Så man trenger ikke fysisk å gå inn på Biltilsynet med skiltene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene er til for å brukes! :)

M3en er farlig på vinter føre. Den er også altfor lav [fungerer som brøytebil for andre) og stiv.

Salt er også en uting det er masse av her hos meg.

Selv om jeg har hattt den ute et par dager på snø før, mest for mekking og flytting, og den lå igrunn bredt over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...