JE Motorsport Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 De fleste her på forumet har vel fått med seg hele historien rundt tyveriet av bilen min for en tid tilbake.Bilen er nå i toppform igjen I dag har jeg imidlertid mottat brev fra politiet, hvor begge personene som satt i bilen når de ble pågrepet er nevnt ved fullt navn, men saken er henlagt pga bevisets stilling Hmm er det mulig da?? Når de pågriper personene mens de sitter og kjører i en stjålet bil er det vel liten tvil om at de ikke har helt rent mel i posen Jeg har nå 3 uker på meg til å eventuelt levere inn en klage,men har det noen hensikt?!Etter min mening kan vel ikke saken bli særlig klarene enn den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Uff.. Helt håpløst.. At de kjører en stjålet bil er altså ikke nok bevis? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 viss de først stjeler bilen din.. ville jeg vært redd for at de nå vill komme etter deg istede viss du sender inn klage ... viss bilen var like hel og uten en skramme ville jeg kanskje bare latt det gå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har alltid ment, og kommer til å fortsette å mene; et øye for et øye, en tann for en tann i slike saker! Gjør kort prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Send inn en klage, å gå til media med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 denne saken har jo fått en del mediadekning før så det burde jo være mulig og få mer! du må iallefall ikke la dem slippe unna uten straff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har ikke plass i fengsel! Det samme har skjedd to ganger med meg, riktignok ifm inbrudd. Kjeltringene blir tatt med tyvegodset med blir kun tiltalt for Heleri pga selv ikke video-overvåking kan felle dem. En bekjent stakk hull i panseret på en politibil, men HAN må sprike tønner. Hadde det vært en sivilst's bil ville han da blitt sendt i fengsel? NEPPE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 du har jo navnet demmes.. ta ett hjemmebesøk.. hadde i allefall jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ikke gi deg! Dette er en prinsipp sak for oss bileiere! Kontakt pressen, journalister som du har vært i kontakt med før når det gjelder denne saken. Det er helt villt! Henlagt på grunn av bevisets stilling. Dem sitter jo faen meg i en stjålen bil. Dette her er større en fugleinfulensa pisset som dem prakker ned på oss i pressen om dagene. Kjør på! Spre ordet! ps: Jeg ble så engasjert at jeg slang det ut på bmwccn.no også Og hei alle sammen hehe. Send brev med hele saken, og avisutklipp til justisministeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 KLAG! og snakk med hu Anne Marte Blindheim i Dagbladet.no, det var ho som skrev om saken din mens jakten var over. anne.marte.blindheim@dagbladet.no Ho vill helt sikkert skriv en fortsettelse på artikkelen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Send inn en klage, å gå til media med saken.Er klin enig, gå til media, klag, syns absolutt ikke du skal gi opp denne saken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Send inn en klage, å gå til media med saken. Jepp gå til media igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Om du ikke sender klage på dette får de kanskje en oppfattning av at folk ikke tør, og det kan kanskje gjøre at de fortsetter, de får jo ingen straff, og ingen leverer klage, så hvorfor ikke? Jeg ville ihvertfall ikke gitt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Herregud så latterlig av politiet! Dette MÅ du gå videre med, hvis ikke du gjør det kommer jeg til å henvise media til denne posten slik at de får med se hvor råttent dette er. Dette skal de ikke slippe unna med. Som tidligere sagt, dette er en prinsipp-sak for alle oss bileiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Slik har Norge blitt, politiet har ikke ressurser til å etterforske grundig nok, og saker henlegges på samlebånd. Borgervern sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå