Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:shock: her har det sjedd ting mes jeg var på ferie ser jeg.

Sukk dette føyer seg bare inn i rekken over håpløse saker.Og vår naive tro om at politiet er der å hjelper oss den dagen vi trenger det er atter engang knust...

Sett deg inn i reglene, bruk pressen, skaff advokat og lykke til :)

du burde ha en sterk sak

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det sto på dagbladet at du måtte betale 4k i egen andel Joar... hva måtte repareres egentlig?

De gutta som ble tatt, norske eller??

Sist men ikke minst en morsom tanke som er nevnt tidligere her.....

"en mørk høst-kveld hører en av forbryterne masse motor-bråk utenfor leiligheten sin. han titter ut av vinduet å ser 20 BMW'er lina opp uttafor blokka, hvor derpå 4 stykker kommer ut av vær bil iført mørke jakker og ola-bukser. 80 ild-sinte BMW eiere stormer oppgangen, inn i leiligheten og: POW! vi skal ha navn og adresse til han som tokk bilen,avslutter det hele med grise-bank......"

samme med han andre og da selfølgelig!

Jeg er med...

Skrevet

jaja folkens,dette er et signal fra politiet om at det er fritt fram ,så bare stikk ut å stjel den bilen du vil ha! om de tar deg så sjer det tydeligvis ikke noe

Skrevet

"en mørk høst-kveld hører en av forbryterne masse motor-bråk utenfor leiligheten sin. han titter ut av vinduet å ser 20 BMW'er lina opp uttafor blokka, hvor derpå 4 stykker kommer ut av vær bil iført mørke jakker og ola-bukser. 80 ild-sinte BMW eiere stormer oppgangen, inn i leiligheten og: POW! vi skal ha navn og adresse til han som tokk bilen,avslutter det hele med grise-bank......"

Jeg er med...

hva er forskjellen på deg og gjengene i oslo da :wink:

Skrevet

Jeg er med...

hva er forskjellen på deg og gjengene i oslo da :wink:

At han vil i realiteten bedrive en selvjustis som moralsk sett er berettiget da Politiet ikke klarer å få tiltalt og straffet de som faktisk har begått et lovbrudd. I et samfunn hvor politiet ikke klarer å beskytte mannen i gata mot urett, så vil samfunnet stille med borgervern innen kort tid! Det er bevist gjennom historien gang på gang!

Skrevet

Gå til media og få de til å blåse saken skikkelig opp. Kanskje det blir Holmgang/Tabloid av det eller noe. Det hadde i hvert fall fått saken på dagsorden, men at snille Norge forandrer seg, tror jeg neppe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...