Gå til innhold

E36 328 Tyverisaken henlagt

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

:shock: her har det sjedd ting mes jeg var på ferie ser jeg.

Sukk dette føyer seg bare inn i rekken over håpløse saker.Og vår naive tro om at politiet er der å hjelper oss den dagen vi trenger det er atter engang knust...

Sett deg inn i reglene, bruk pressen, skaff advokat og lykke til :)

du burde ha en sterk sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det sto på dagbladet at du måtte betale 4k i egen andel Joar... hva måtte repareres egentlig?

De gutta som ble tatt, norske eller??

Sist men ikke minst en morsom tanke som er nevnt tidligere her.....

"en mørk høst-kveld hører en av forbryterne masse motor-bråk utenfor leiligheten sin. han titter ut av vinduet å ser 20 BMW'er lina opp uttafor blokka, hvor derpå 4 stykker kommer ut av vær bil iført mørke jakker og ola-bukser. 80 ild-sinte BMW eiere stormer oppgangen, inn i leiligheten og: POW! vi skal ha navn og adresse til han som tokk bilen,avslutter det hele med grise-bank......"

samme med han andre og da selfølgelig!

Jeg er med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"en mørk høst-kveld hører en av forbryterne masse motor-bråk utenfor leiligheten sin. han titter ut av vinduet å ser 20 BMW'er lina opp uttafor blokka, hvor derpå 4 stykker kommer ut av vær bil iført mørke jakker og ola-bukser. 80 ild-sinte BMW eiere stormer oppgangen, inn i leiligheten og: POW! vi skal ha navn og adresse til han som tokk bilen,avslutter det hele med grise-bank......"

Jeg er med...

hva er forskjellen på deg og gjengene i oslo da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med...

hva er forskjellen på deg og gjengene i oslo da :wink:

At han vil i realiteten bedrive en selvjustis som moralsk sett er berettiget da Politiet ikke klarer å få tiltalt og straffet de som faktisk har begått et lovbrudd. I et samfunn hvor politiet ikke klarer å beskytte mannen i gata mot urett, så vil samfunnet stille med borgervern innen kort tid! Det er bevist gjennom historien gang på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...