Hakon Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 VIser bare hvordan Politiet fungerer. Folk som begår grove kriminelle handlinger slipper unna mens vi blir tatt i å kjøre 117km/h på nær sagt Autobahn-standard Veier ( i alle fall den fra Oslo til Strømstad, Sverige) Go figure.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Åh herregud! At det går an! Forbanna molboland. Blir man fotografert i 85km/t i 70-sone, eller skutt med laser, så er det HELT klart et lovbrudd, og man straffes med tusenlapper i bot. Blir man tatt i stjålet bil, neida.. bare gå dere.. helt ubegripelig at det skal være mulig!! Her er det ikke annet å gjøre enn å tipse Dagbladet og Aftenposten om det nok en gang. De vet jo hvordan saken endte, og MÅ jo reagere på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Åh herregud! At det går an! Forbanna molboland.Blir man fotografert i 85km/t i 70-sone, eller skutt med laser, så er det HELT klart et lovbrudd, og man straffes med tusenlapper i bot. Blir man tatt i stjålet bil, neida.. bare gå dere.. helt ubegripelig at det skal være mulig!! Her er det ikke annet å gjøre enn å tipse Dagbladet og Aftenposten om det nok en gang. De vet jo hvordan saken endte, og MÅ jo reagere på noe slikt. Helt enig. Dette må opp og fram i media! Dette er slett arbeid av politiet selv om de har fått bandittene til å tilstå andre lovbrudd eller hvilken grunn de nå måtte komme med Spre link til denne tråden og til tidligere artikler om saken til ALT som er av media, så vil garantert noen ta opp saken. Er det rart norges befolkning ikke har tiltro til politiet lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Helt verdiglaust!! Kan jo gjøre hva man vil i dette landet virker det som, mot privatpersoner vel og merke! Enig i at dette må fram i media igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Går det ant? Politiet må jo sitte å røyke bevisene til hasj-røykerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Norge i et nøtteskall Hvordan kan dette være mulig? Hvor mye mer bevis trenger de egentlig? Herregud! Ta kontakt med media ja, prøv å lage litt bråk rundt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 viss de først stjeler bilen din.. ville jeg vært redd for at de nå vill komme etter deg istede viss du sender inn klage ... viss bilen var like hel og uten en skramme ville jeg kanskje bare latt det gå... Man må aldri la det gå! Da beviser bare det at politiet driter i at de gjør noe feil, og da kommer de til å gjøre mer kriminelt i fremtiden! Hjelper ikke politiet må man gripe inn selv, men gi politiet en sjanse til å ordne opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Norsk Politi kjefter på en forbryter: Hvis du ikke gjør som jeg sier nå så.. så.. skjer det ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KM Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Men folk som kjører 30 kmt for fort uten å gjøre annet en noen fluer fortred må spikre paller Gjør et hjemmebesøk å ta med ball-tre... eller et balle tre KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Tips er nå sendt til VG og Fædrelandsvennen. Gjør meg så sabla forbannet at slikt går an! Det skulle vært oppsigelsesgrunn for politifolk når de er så udugelige. Det handler om å prioritere, og det er tydelig at det blir prioritert feil hos politiet i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Men folk som kjører 30 kmt for fort uten å gjøre annet en noen fluer fortred må spikre pallerGjør et hjemmebesøk å ta med ball-tre... eller et balle tre KM Enig, også kaste balltreet etterpå! Så kan de henlegge den saken også pga "bevisets stilling" OT: Takk for sist på Frognerseteren, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Gå til media Joar! Tips er nå sendt til VG og Fædrelandsvennen. Flott! Men som Gunnar sier, tips også Aftenposten og Dagbladet, siden de har skrevet om saken hhv. 2 og 1 gang før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 mener det samme som de alle andre her, gå videre med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Blir faen meg ikke lite pissed off når jeg hører sånnt...går det faen an???? Nei, gjør som de andre sier, lag et skikkelig rabalder utav det, med media og hele pakken, og faen ikke gi deg om det skal ta aldri så langt tid å få det igjennom! Sånne ting er prinsippsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg hadde ikke vært i tvil; gå til Dagbladet og VG og la de kjøre en skikkelig sak på dette. Går faan meg ikke an å finne seg i sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå