Gå til innhold

E36 328 Tyverisaken henlagt

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åh herregud! At det går an! Forbanna molboland.

Blir man fotografert i 85km/t i 70-sone, eller skutt med laser, så er det HELT klart et lovbrudd, og man straffes med tusenlapper i bot. Blir man tatt i stjålet bil, neida.. bare gå dere.. helt ubegripelig at det skal være mulig!!

Her er det ikke annet å gjøre enn å tipse Dagbladet og Aftenposten om det nok en gang. De vet jo hvordan saken endte, og MÅ jo reagere på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud! At det går an! Forbanna molboland.

Blir man fotografert i 85km/t i 70-sone, eller skutt med laser, så er det HELT klart et lovbrudd, og man straffes med tusenlapper i bot. Blir man tatt i stjålet bil, neida.. bare gå dere.. helt ubegripelig at det skal være mulig!!

Her er det ikke annet å gjøre enn å tipse Dagbladet og Aftenposten om det nok en gang. De vet jo hvordan saken endte, og MÅ jo reagere på noe slikt.

Helt enig. Dette må opp og fram i media! Dette er slett arbeid av politiet selv om de har fått bandittene til å tilstå andre lovbrudd eller hvilken grunn de nå måtte komme med Spre link til denne tråden og til tidligere artikler om saken til ALT som er av media, så vil garantert noen ta opp saken. Er det rart norges befolkning ikke har tiltro til politiet lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss de først stjeler bilen din.. ville jeg vært redd for at de nå vill komme etter deg istede viss du sender inn klage :)... viss bilen var like hel og uten en skramme ville jeg kanskje bare latt det gå...

Man må aldri la det gå! Da beviser bare det at politiet driter i at de gjør noe feil, og da kommer de til å gjøre mer kriminelt i fremtiden!

Hjelper ikke politiet må man gripe inn selv, men gi politiet en sjanse til å ordne opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips er nå sendt til VG og Fædrelandsvennen. Gjør meg så sabla forbannet at slikt går an! Det skulle vært oppsigelsesgrunn for politifolk når de er så udugelige. Det handler om å prioritere, og det er tydelig at det blir prioritert feil hos politiet i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folk som kjører 30 kmt for fort uten å gjøre annet en noen fluer fortred må spikre paller

Gjør et hjemmebesøk å ta med ball-tre... eller et balle tre

KM

Enig, også kaste balltreet etterpå! Så kan de henlegge den saken også pga "bevisets stilling" :)

OT: Takk for sist på Frognerseteren, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faen meg ikke lite pissed off når jeg hører sånnt...går det faen an????

Nei, gjør som de andre sier, lag et skikkelig rabalder utav det, med media og hele pakken, og faen ikke gi deg om det skal ta aldri så langt tid å få det igjennom! Sånne ting er prinsippsaker :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...